راز عدم ساخت ریمیک Bloodborne از زبان یوشیدا

The-secret-behind-the-lack-of-a-Bloodborne-remake-from-Yoshidas-perspective

شوهی یوشیدا: تئوری او درباره عدم ساخت ریمستر Bloodborne

شوهی یوشیدا، مدیرعامل سابق بخش عناوین ترد پارتی و مستقل پلی استیشن، در مصاحبه‌ای با پادکست Kinda Funny درباره آینده بازی Bloodborne و دلیل عدم ساخت ریمستر یا ریمیک برای آن صحبت کرد. وی اظهار داشت:

من دقیقا از دلایل این موضوع اطلاعی ندارم چرا که مدت‌هاست در بخش فرست پارتی پلی استیشن فعالیت ندارم، اما میازاکی علاقه زیادی به این بازی دارد. به نظر من، پس از موفقیت‌های اخیرش، او بسیار مشغول شده و نمی‌خواهد شخص دیگری به این پروژه دست بزند. من فکر می‌کنم تیم پلی استیشن به خواسته او احترام می‌گذارد.

همچنین، هیدتاکا میازاکی، سازنده Bloodborne، در مصاحبه‌ای گفت:

می‌دانم که طرفداران نسخه PC بازی را خواستارند. من در حالی که موافق این خواسته هستم، اما نمی‌توانم به طور مستقیم چنین درخواستی را بیان کنم. او همچنین افزود که Bloodborne به دلیل قدمت و سخت‌افزار قدیمی، نیاز به بازبینی و دستیابی به دسترسی وسیع‌تر دارد تا بازیکنان بیشتری بتوانند از این عنوان لذت ببرند

کلیدواژه : PS4PS5
محمد هژبر
درباره ما
ارسال دیدگاه