دلایل شکست Dragon Age: The Veilguard از زبان جیسون شرایر

- محمد هژبر
- انتشار: خرداد 22, 1404
بازی مورد انتظار Dragon Age: The Veilguard در پاییز ۲۰۲۴ منتشر شد، اما نتوانست نظر گیمرها و حتی مدیران EA را جلب کند. بر اساس گزارش جیسون شرایر از بلومبرگ، دلیل اصلی این ناکامی، تغییرات پیاپی در مسیر توسعه بازی بود.
در ابتدا، BioWare قصد داشت یک عنوان تکنفره کلاسیک خلق کند، اما EA پروژه را به سمت بازی آنلاین برد. همین موضوع باعث خروج مایک لیدلاو، کارگردان خلاق بازی، شد. در ادامه، پروژه دوباره به حالت تکنفره بازگشت، ولی با فشار زمانی شدید و بدون بازنویسی کامل ساختار بازی.
محدودیتهای زمانی، داستان ضعیف، دیالوگهای بیتأثیر و تصمیمات عجولانه، همگی باعث شدند The Veilguard به اثری ناامیدکننده تبدیل شود. اکنون BioWare با پروژه بعدی خود یعنی نسخهی جدید Mass Effect فرصتی برای احیای اعتبارش در اختیار دارد؛ فرصتی که ممکن است آخرین باشد.
نظرات کاربران
دیدگاه خود در مورد این محصول را ثبت کنید