
بازی Avowed که چند روز پیش منتشر شد، محصول جدید استودیو Obsidian است که طرفداران بازیهای نقشآفرینی منتظر آن بودند. این بازی در یک دنیای نیمهباز با گرافیک فانتزی و رنگارنگ جریان دارد و ویژگیهای یک RPG فانتزی کلاسیک را در خود جای داده است.
اما ایده اولیه این بازی کاملاً متفاوت بود. کری پاتل، کارگردان بازی، اخیراً فاش کرد که Avowed ابتدا به عنوان یک بازی آنلاین چندنفره (MMO) طراحی شده بود. او اشاره کرد که در ابتدا این پروژه را با عنوان «اسکایریم آنلاین» معرفی میکردند.
طبق گفته پاتل، از سال ۲۰۲۱ به بعد، با تغییرات در استودیو و خریداری شدن Obsidian توسط مایکروسافت، تصمیم به تغییر رویکرد گرفته شد و بازی از یک پروژه MMO به یک RPG تکنفره تبدیل شد. پاتل توضیح داد که تغییرات بزرگ در سیاستهای توسعه باعث شد که بازی وارد یک فاز جدید شود و تیم بیشتر روی طراحی جهان و گیمپلی تکنفره تمرکز کند.
پاتل همچنین اشاره کرد که Avowed ابتدا به عنوان یک بازی جهانباز در نظر گرفته شده بود، اما در نهایت تصمیم گرفته شد که به سبکی مشابه بازی The Outer Worlds، دنیای منطقهمحور را پیادهسازی کنند.
این بازی در حال حاضر برای پلتفرمهای PC و Xbox Series X|S در دسترس قرار دارد. انتظار میرود که بازیکنان نظرات متفاوتی در مورد تبدیل این پروژه MMO به یک RPG تکنفره داشته باشند.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.