برخلاف سایر بازیهای نقشآفرینی که تجربههایی بالای ۴۰۰ ساعت دارند، بازی Star Wars Outlaws به این اندازه نمیخواهد بازیکنان را درگیر کند.
اگر شما هم یکی از بازیکنانی هستید که نگران حجم و تعداد بالای ماموریتهای داخل بازی Star Wars Outlaws هستید و فکر میکنید که در نهایت قرار است مثل بازی Assassin’s Creed: Odyssey دچار سردرگمی شوید، تیم سازنده مستقر در استودیوی بازیسازی مسیو اینترتیتمنت (Massive Entertainment) میخواهد خیالتان را راحت کند که تجربهای «قابل کنترل» خواهید داشت.
طرفداران جنگ ستارگان این بازیها را برای تجربه از دست ندهند
این نگرانی از آنجایی آغاز شد که یکی از اعضای تیم سازنده در مصاحبهای جداگانه اعلام کرده بود که حجم و نقشه کلی یکی از سیارات بازی Star Wars Outlaws حدوداً به اندازه دو الی سه منطقه از بازی Assassin’s Creed Odyssey خواهد بود. همین صحبتها باعث شد که در ابتدا خیلیها فکر کنند که با محصولی کلاسیک از کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) روبهرو هستند که سپس برنامههای ۲ الی ۳ ساله برای توسعه بهتر بازی (مثل همان کاری که با بازی Assassin’s Creed Valhalla انجام دادهاند) انجام خواهد شد.
حالا جولیان گریتی (Julian Gerighty)، مدیر خلاقیت استودیوی سازنده، دوباره در صحبتهای جدید خودش با رسانه IGN موضوع را شفاف کرده و میگوید:
هدف ما این است که واقعاً مردم را وارد یک ماجراجویی بسیار متراکم، غنی و جهان باز کنیم که بتوانند با ریتم خودشان کاوشاتی را انجام دهند. بنابراین یک محصول نقشآفرینی حماسی ۲۰۰ یا ۳۰۰ ساعته پیش رویتان نیست. این محصول اکشن متمرکز خواهد بود و ژانر نقشآفرینی را به گونهای نمایش میدهد که مردم را با خودش همراه خواهد کرد و [از لحاظ داستان و گیمپلی] بسیار قابل کنترل است.
بازی Star Wars Outlaws برای انتشار در سال ۲۰۲۴ میلادی برنامهریزی شده و تاریخ دقیق عرضهاش تا ماههای آینده مشخص خواهد شد. شما مخاطبان عزیز میتوانید در روز اول انتشار این محصول را از فروشگاه دراگون شاپ تهیه کرده و تجربه خرید یا گیمپلی را با ما به اشتراک بگذارید.
لینک منبع: pushsquare
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.