کاهش تأخیر در بازیهای آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی توسط سونی
سونی اخیراً با بهرهگیری از هوش مصنوعی و پیشبینی حرکات بازیکنان، راهی جدید برای کاهش تاخیر در بازیهای آنلاین ابداع کرده است. این اختراع جدید سونی میتواند مشکل تأخیر در این نوع بازیها را به طور چشمگیری کاهش دهد.
در این پتنت ثبت شده، سونی از هوش مصنوعی برای پیشبینی حرکات بازیکنان قبل از انجام آنها استفاده میکند. به این ترتیب، سیستم قادر خواهد بود کارها را زودتر از موعد انجام دهد. سونی با استدلالی دقیق توضیح داده که هیچ روش مؤثری برای کاهش تأخیر در بازیها وجود ندارد و در صورتی که زمانبندی به درستی صورت نگیرد، ممکن است حتی شرایط بدتر شود.
تاخیر در بازیهای آنلاین معمولاً بین عملکرد بازیکن، پردازش دستورات و اجرای آنها در سیستم به وجود میآید که این امر میتواند منجر به تأخیر در پاسخگویی و تاثیرات منفی در تجربه بازی شود.
احتمالاً سونی این فناوری را در بازیهای اختصاصی خود که جنبههای آنلاین دارند، مورد استفاده قرار خواهد داد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این تکنولوژی در بازیهای ساخته شده توسط دیگر استودیوها (ترد پارتی) نیز به کار گرفته خواهد شد یا نه.
علاوه بر این، سونی در تلاش است تا چندین نوآوری دیگر را نیز به ثبت برساند، از جمله سیستمهایی برای تشخیص خشم بازیکنان جهت بهبود تجربه گیمپلی و حسابهای هوش مصنوعی که برای شناسایی و مقابله با تقلب در بازیها طراحی شدهاند.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.