استودیوی بازیسازی کپکام (Capcom) به لطف انتشار بازی Exoprimal اکنون به نقطه عطف تازهای رسیده و بازیکنان این محصول از مرز ۱ میلیون نفر عبور کرده است.
بازی Exoprimal یکی از محصولات جدید استودیوی بازیسازی کپکام است که با استقبال نسبتاً خوبی از سوی منتقدان همراه شد و بیشتر به درد کسانی میخورد که از دو بازی دیگر این تیم سازنده یعنی بازی Resident Evil 4 Remake و Street Fighter 6 خوششان نیامده و به دنبال فضای آنلاین رقابتی هستند. با توجه به سطح کم تبلیغات و بازاریابیهایی که برای این محصول انجام شده بود، اما تیم سازنده امروز به نقطه عطف جدیدی رسیدهاند.
اکانت ظرفیتی بازی Exoprimal را از دراگون شاپ خریداری کنید
استودیوی بازیسازی کپکم اخیراً در توییتر شخصی خودش اعلام کرده است که بازی Exoprimal به یک میلیون مخاطب از سراسر جهان دست پیدا کرده که این رقم فقط طی همین ۲ هفته ابتدایی انتشار به ثبت رسیده است. البته تعداد بازیکنان میلیون به منزل فروش میلیونی هم نیست، مخصوصاً با توجه به این واقعیت که بازی موردبحث ما از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس هم در اختیار مخاطبان قرار گرفته و میتواند تجربهای رایگان برای مشترکین باشد.
با این حال، شروع خوبی برای بازی Exoprimal شاهد هستیم. استودیوی بازیسازی کپکام در صحبتهای خودش میگوید به عنوان اولینبهروزرسانی در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۲۳ یعنی کمتر از یک ماه دیگر، یکی از اگزوسوئیتهای بازی به نام SkyWave Exosuit به عنوان هدیه در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین بهروزرسانی که پیرامونش صحبت میکنیم، قرار است ۱۰ لباس جدید، حالت PvE تازه و موارد دیگری باشد که بازیکنان را سرگرم نگه دارد.
جدیدترین محصول استودیوی بازیسازی کپکام هم اکنون برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانههای شخصی در اختیار علاقهمندان قرار دارد. شما مخاطبان عزیز میتوانید بازی یادشده را از طریق این لینک به واسطه فروشگاه دراگون شاپ تهیه کرده و تجربه خرید و گیمپلی را با ما به اشتراک بگذارید.
لینک منبع: GamingBolt
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.