Atomfall: انتخاب شما، داستان شما !

Atomfall-Your-Choice-Your-Story

بن فیشر، رئیس طراحی استودیو Rebellion، اخیراً در مورد رویکرد بازی Atomfall به داستان‌گویی غیرخطی و تجربیات متنوعی که می‌توان در آن یافت، صحبت کرده است.

بازی‌های پسا آخرالزمانی همواره تجاربی فراموش‌نشدنی را برای بازیکنان فراهم کرده‌اند. استودیو Rebellion، که به خاطر سری بازی‌های Sniper Elite شناخته می‌شود، حالا بازی Atomfall را با حال و هوای خاص بریتانیایی ارائه می‌دهد. داستان بازی در پی آتش‌سوزی در تاسیسات هسته‌ای Windscale روایت می‌شود، جایی که بازیکنان بدون خاطره و هدف خاصی از خواب بیدار می‌شوند.

در Atomfall برخلاف دیگر بازی‌ها که از سیستم جستجو استفاده می‌کنند، بازیکنان باید به تحقیق و دنبال کردن سرنخ‌ها بپردازند. برای مثال، باجه تلفنی که در ابتدای بازی وجود دارد، به یک حادثه واقعی که برای جیسون کینگزلی، مدیرعامل استودیو Rebellion، رخ داده، اشاره دارد.

اما بازیکنان می‌توانند این سرنخ‌ها را نادیده بگیرند و به مسیر خود ادامه دهند. تعامل با شخصیت‌ها کاملاً اختیاری است و پیشرفت داستان به شکل غیرخطی اتفاق می‌افتد. اینکه بازیکن بخواهد دشمنان را از بین ببرد، به دنبال فرار از دهکده قرنطینه بگردد یا بیشتر به جزئیات ماجرا پرداخته و به آن عمق ببخشد، کاملاً به انتخاب خود بازیکن بستگی دارد. فیشر اشاره می‌کند که هر تجربه در این بازی منحصر به فرد است و هیچ دو بازیکنی تجربه یکسانی نخواهند داشت.

بازی Atomfall در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد. قیمت بازی ۵۹.۹۹ دلار است و در روز عرضه از طریق سرویس Game Pass نیز در دسترس خواهد بود. همچنین، خریداران نسخه Deluxe سه روز زودتر به بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

کلیدواژه : AtomfallPCPS5Xbox
محمد هژبر
درباره ما
ارسال دیدگاه