بازی های آینده ایکس باکس ممکن است دارای تبلیغات باشند

بازی های آینده ایکس باکس ممکن است دارای تبلیغات باشند

اگر برای دیدن تبلیغات بیشتر در بازی‌های ویدیویی مورد علاقه خود هیجان زده هستید، دست خود را بالا ببرید؟ یک گزارش جدید ادعا می‌کند که مایکروسافت در حال ساخت یک برنامه تبلیغاتی است تا به «برند‌های منتخب» توانایی خرید آگهی‌هایی را بدهد که در بازی‌های رایگان ایکس باکس ظاهر می‌شوند.

در حالی که این گزارش می‌گوید مایکروسافت و ایکس‌باکس مراقب هستند تا بازیکنان را تحریک نکرده و بازی‌ها را مختل نکنند، بعید است که اکثر مردم از شروع دیدن تبلیغات درون بازی لذت ببرند.

به گزارش بیزینس اینسایدر، مایکروسافت می‌خواهد با شرکت‌های Adtech همکاری کند تا سیستمی ایجاد کند که به برندها و تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا در بازی‌های رایگان ایکس باکس بخرند و تبلیغات خود را در بازی‌های رایگان ایکس باکس قرار دهند. برنامه ریزی و مذاکرات مستمر برنامه

به گفته این منابع، تبلیغات می‌توانند به صورت بیلبوردهای دیجیتالی در یک بازی مسابقه‌ای یا ماجراجویی در جهان باز ظاهر شوند. با این حال، در حال حاضر ناشناخته است که این تبلیغات رایگان به چه شکل دیگری می توانند ظاهر شوند یا اینکه شامل ویدیو یا صدا می‌شوند.

Business Insider همچنین نتوانست تایید کند که آیا مایکروسافت و ایکس باکس شروع به معرفی تبلیغ‌کنندگان و برندها در سیستم تبلیغاتی جدید کرده‌اند یا خیر. با این وجود، انتظار می‌رود که در سه ماهه سوم امسال راه اندازی شود.

سخنگوی مایکروسافت گفت: «همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود تجربه برای بازیکنان و توسعه دهندگان است»، این شرکت چیزی بیشتر برای به اشتراک گذاشتن در مورد سیستم تبلیغات گزارش شده ندارد.

مایکروسافت

همانطور که توسط Business Insider اشاره شده است، مایکروسافت قبلاً از طریق تبلیغات داشبورد و برخی معاملات تبلیغاتی درون بازی از طریق اشخاص ثالث، فضای تبلیغاتی محدودی را روی کنسول‌های خود می‌فروشد.

با این حال، این برنامه جدید تلاش مایکروسافت و ایکس باکس برای گسترش به برندهای بیشتری است که به دنبال راه‌هایی برای تبلیغ برای مخاطبان رو به رشد بازی هستند، که بسیاری از آنها جوان‌تر هستند، تلویزیون کابلی تماشا نمی‌کنند و دسترسی به آنها سخت‌تر شده است.

همچنین پیشنهاد می‌شود که مایکروسافت می‌خواهد با استفاده از این تبلیغات، برنامه‌نویس‌های رایگان بیشتری را به ایکس باکس بفرستد. جالب اینجاست که مایکروسافت ظاهراً نگران عصبانی کردن گیمرهایی است که معمولاً انتظار ندارند در بازی‌های کنسولی با تبلیغات روبرو شوند.

این مهم منجر به رویکرد محتاطانه‌تری شده است که در آن، مایکروسافت در تلاش برای اطمینان از اینکه هیچ تبلیغاتی باعث اختلال در بازی نمی‌شود، قرار دارد. مایکروسافت یک «بازار خصوصی» ایجاد می‌کند که فقط برندهای منتخب به آن دسترسی دارند.

البته، این اولین باری نیست که می‌بینیم شرکت‌ها سعی می‌کنند تبلیغات را به بازی‌های ویدیویی وارد کنند. از قضا، Saints Row 2 قبلاً سعی کرده بود کل کار «بیلبوردهای تبلیغاتی دنیای واقعی» را انجام دهد و این یک تجربه بسیار خنده دار و وحشتناک بود.

اما از آنجایی که بازی‌های رایگان روی کنسول‌ها بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند و تبلیغات بازیکنان جوان‌تر برای استفاده از روش‌های موجود سخت‌تر می‌شود، دیدن شرکت‌هایی که به دنبال قرار دادن تبلیغات در بازی‌های ویدیویی بیشتر و بیشتر هستند، تعجب‌آور نیست.

منبع: kotaku.com

مرجان اسلامیان
درباره ما
ارسال دیدگاه