استودیو Leenzee Games گیمپلی بازی Wuchang: Fallen Feathers را با الهام از مجموعههای معروف Ninja Gaiden و Dark Souls توسعه داده است. این بازی بهعنوان یکی از آثار موردانتظار برای طرفداران مبارزات سولزلایک با طراحی مراحل دقیق و روایت داستانی عمیق شناخته میشود.
طبق اعلام سازندگان، Wuchang: Fallen Feathers یک ماجراجویی ۶۰ ساعته را ارائه میدهد که به پنج مرحله گسترده ۱۰ ساعته تقسیم شده است. محیطهای بههم پیوسته بازیکنان را به اکتشاف بیشتر تشویق میکنند و به آنها این امکان را میدهند که مسیر مبارزه با باسها را خودشان انتخاب کنند.
گیمپلی بازی با تمرکز بر تحرک بهموقع، الهامگرفته از Ninja Gaiden و Dark Souls است. بازیکنان با انجام تکنیکهای مختلف مانند جاخالی دادن یا دفع ضربات، میتوانند پرهای افتاده (Fallen Feathers) بهدست آورده و از آنها برای ارتقای مهارتها و تکنیکهای خود استفاده کنند.
تیم سازنده تأیید کرده که بازی از سال ۲۰۱۹ در حال توسعه بوده و دنباله آن با تغییرات جدید در حال ساخت است. این دنباله ویژگیهای جدیدی اضافه خواهد کرد و طراحی مراحل آن تغییر خواهد کرد.
بعد از موفقیت Black Myth: Wukong، دیگر استودیوهای چینی نیز برای عرضه بازیهای جاهطلبانهتر انگیزه گرفتهاند. در حال حاضر، Phantom Blade Zero توسط S-Games برای پلیاستیشن 5 و کامپیوتر در حال توسعه است و Leenzee Games بازی Wuchang: Fallen Feathers را برای PC، PS5، Xbox Series X/S در دست تولید دارد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.