
شوهی یوشیدا، مدیر سابق PlayStation، به تازگی از تجربه بازی آنلاین لغو شده The Last of Us استودیوی Naughty Dog صحبت کرد و گفت که «بازی عالی بود». این عنوان که با نام Factions شناخته میشد، یک بازی آنلاین چندنفره در دنیای پسا-آخرالزمانی سری The Last of Us بود. بازی در پایان سال ۲۰۲۳ توسط سونی لغو شد، زیرا این استودیو نمیخواست به یک شرکت کاملاً متمرکز بر بازیهای سرویس زنده تبدیل شود.
یوشیدا از تجربه بازی پیش از لغو آن در مصاحبهای با Sacred Symbols+ گفت:
بازی را امتحان کردم و عالی بود
او اشاره کرد که ایده ساخت این بازی از Naughty Dog آمده بود، اما Bungie، سازنده بازی Destiny، در فرآیند توسعه دخیل شد و نگرانیهایی در مورد حفظ مشارکت بلندمدت بازیکنان داشت. در نهایت، Naughty Dog متوجه شد که نمیتوانند همزمان این بازی را با پروژههای دیگر مانند Intergalactic: The Heretic Prophet ادامه دهند، بنابراین تصمیم به لغو آن گرفتند.
یوشیدا همچنین درباره بازیهای سرویس زنده در سونی صحبت کرد و گفت که هیچ استودیو بزرگ و همکاری مجبور به وارد شدن به این سبک نشدهاند.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.