چرا فیل اسپنسر مخالف ساخت تمام بازی‌های سرویس محور است؟

Why-is-Phil-Spencer-opposed-to-making-all-games-service-based

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبه‌ای با XboxEra بیان کرد که با سرویس محور بودن تمام بازی‌ها موافق نیست. به گفته او، هر بازی نیاز به مدل خاص خود دارد و همه بازی‌ها نمی‌توانند به‌عنوان سرویس محور طراحی شوند. اسپنسر اشاره کرد که ایکس باکس به دنبال تنوع در بازی‌هاست و بازی‌های تک نفره نیز جزو اولویت‌های این پلتفرم خواهند بود.

برخلاف برخی از شکست‌های گذشته در زمینه بازی‌های سرویس محور مانند Halo Infinite که بازیکنان کمتری جذب می‌کند و Sea of Thieves که سال‌ها بدون محتوا پیش رفت، مایکروسافت و سونی تصمیم دارند به سمت مدل‌های جدید حرکت کنند. اسپنسر تاکید کرد که سرویس اشتراکی Game Pass یکی از دلایل اصلی برای سرمایه‌گذاری در بازی‌های تک نفره و پشتیبانی از استودیوهای کوچکتر است.

او به دو استودیو مانند Double Fine و Compulsion اشاره کرد که نیازی به تیم‌های بزرگ ندارند و هدف مایکروسافت حمایت از این تیم‌هاست. با این حال، تعطیلی Tango Gameworks، استودیوی سازنده Hi-Fi Rush، در سال گذشته باعث نگرانی‌هایی شد که بعدها با خرید این استودیو توسط Krafton (ناشر PUBG) حل شد.

کلیدواژه : Xboxمایکروسافت
محمد هژبر
درباره ما
ارسال دیدگاه