
با انتشار نسخهی جدید Monster Hunter Wilds، سازندگان در خصوص عدم بازسازی نسخههای قدیمی این مجموعه توضیح دادند. در حالی که کپکام در ریمیک و ریمستر بازیهایی چون Resident Evil فعالیتهای گستردهای داشته است، خبری از ریمیک یا ریمستر برای نسخههای قدیمی Monster Hunter نیست.
ریوزو سوجیموتو، تهیهکنندهی این مجموعه، در مصاحبهای اعلام کرد: «چالش اصلی در ریمیک یا ریمستر این بازیها، ساخت آنها بر اساس قابلیتهای آنلاین هر نسل است. نسخههای قدیمی بر پایهی امکانات آنلاین سالهای گذشته طراحی شدهاند و بازسازی آنها به نحوی که هنوز تجربهای لذتبخش برای امروز باشد، میتواند به تغییرات زیادی منجر شود.»
او افزود که بهروز کردن این بازیها با ویژگیهای آنلاین جدید احتمالاً آنها را بهطور کامل تغییر خواهد داد و دیگر نمیتوان آنها را ریمیک یا ریمستر نامید.
اولین نسخهی Monster Hunter در سال ۲۰۰۴ برای پلیاستیشن ۲ عرضه شد و از همان ابتدا قابلیتهای آنلاین را به خوبی به کار گرفت. این مجموعه در پلتفرمهای مختلفی مانند PSP، 3DS، Wii، Wii U و Nintendo Switch با قابلیتهای مولتیپلیر محلی و آنلاین منتشر شده است.
Monster Hunter Wilds، جدیدترین نسخهی این مجموعه، از امروز (۱۰ اسفند) بر روی پلتفرمهای کامپیوتر، Xbox Series X/S و PS5 در دسترس است.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.