
بازی Atomfall از استودیوی Rebellion Developments، سازنده سری Sniper Elite، یک عنوان اکشن بقا است که در دنیایی پس از فاجعه هستهای رخ میدهد. بازی با تکیه بر آزادی عمل به بازیکنان این امکان را میدهد که بهجای پیروی از ماموریتهای سنتی، در دنیای بازی به کاوش و تحقیق بپردازند. در این بازی، نتیجهگیریها از طریق آزمون و خطا بهدست میآید.
بن فیشر، طراح ارشد بازی، در پادکست اخیر خود به وجود عناصر تجربی در بازی اشاره کرد که در هیچجای دیگر قابل مشاهده نیستند. او گفت:
- ما رویکردهای خلاقانهای را امتحان کردیم که نتایج آنها قابل پیشبینی نیست.
فیشر درباره ریسکها و انتخابهای غیرقطعی در Atomfall گفت:
- در بازی، برخی انتخابهای دیوانهوار وجود دارند که بازیکن میتواند آنها را دنبال کند یا کاملاً از دست بدهد. این انتخابها ممکن است بر جمعیت دشمنان تأثیرگذار باشند، اما نتیجه آنها تضمینشده نیست.
این انتخابها که میتوانند تأثیر زیادی بر نحوه تعامل با دشمنان در دنیای بازی بگذارند، یک ایده جذاب به نظر میرسند، اگرچه هنوز مشخص نیست که این سازندگان تا چه حد این ایده را در بازی پیادهسازی خواهند کرد.
Atomfall در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۱۴۰۴) برای PC, PS4, PS5, Xbox One, و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.