داستان شکست نسخه جدید Resistance از زبان تد پرایس

The-story-of-the-failed-new-Resistance-game-told-by-Ted-Price

مدیرعامل پیشین استودیوی Insomniac Games، تد پرایس، در یک مصاحبه جدید اعلام کرد که این استودیو در گذشته قصد داشت نسخه جدیدی از سری Resistance توسعه دهد، اما سونی با آن موافقت نکرد. پرایس در پادکست Kinda Funny Games توضیح داد که این ایده برای Resistance 4 به سونی ارائه شد، اما به دلیل محدودیت‌های زمانی و شرایط بازار، این پروژه به نتیجه نرسید.

او افزود:

بسیاری از اعضای Insomniac علاقه‌مند به ادامه داستان بودند. من شخصاً اعتقاد دارم که Resistance داستان جذابی دارد که بر پایه تاریخ جایگزین و تهدید Chimera شکل گرفته است.

پرایس همچنین گفت که تیم Insomniac مدت زیادی را صرف توسعه پیش‌زمینه داستان و ایده‌پردازی برای آینده سری کرده بودند. او همچنین به تجربه‌های خود در کارگردانی دو بازی اول Resistance اشاره کرد و آن را یکی از لحظات مهم دوران حرفه‌ای خود دانست.

این سری که با Resistance: Fall of Man در سال 2006 آغاز شد، پس از Resistance 3 در سال 2011، دیگر نسخه جدیدی نداشته است. پرایس اشاره کرد که هنوز مشخص نیست آیا Insomniac در آینده قصد دارد نسخه جدیدی از این سری منتشر کند یا خیر.

کلیدواژه : PS4PS5سونی
محمد هژبر
درباره ما
ارسال دیدگاه