استودیوی بازیسازی استاربریز (Starbreeze) در اقدامی غیرمنتظره، انتشار بازی مورد انتظار The Precinct را با تأخیری ۶ ماهه به پاییز سال ۲۰۲۴ موکول کرد.
استودیوی بازیسازی استاربریز اعلام کرد که انتشار بازی مورد انتظار The Precinct را تا پاییز سال ۲۰۲۴ به تعویق انداخته است. این بازی که قرار بود در بهار ۲۰۲۴ عرضه شود، اکنون با تأخیری حدود ۶ ماهه مواجه شده است.
توبیاس سجوگرن (Tobias Sejogren)، مدیرعامل این استودیوی بازیسازی، در بیانیهای اظهار داشت:
تصمیم به تأخیر در انتشار The Precinct برای ما دشوار بود، اما معتقدیم این اقدام برای ارائه بهترین تجربه ممکن به بازیکنان ضروری است. تیم ما به سختی کار میکند تا اطمینان حاصل کند که این بازی به استانداردهای بالایی که برای خود تعیین کردهایم، میرسد.
این خبر با واکنشهای متفاوتی از سوی جامعه گیمینگ مواجه شده است. برخی از طرفداران از این تصمیم استقبال کرده و معتقدند که این تأخیر منجر به بهبود کیفیت نهایی بازی خواهد شد، در حالی که عدهای دیگر از این تأخیر ناامید شدهاند.
The Precinct یک بازی اکشن-ماجراجویی است که در یک محیط شهری مدرن اتفاق میافتد. بازیکنان در نقش یک افسر پلیس تازهکار قرار میگیرند که باید با جرایم مختلف در شهر مبارزه کند. این بازی قرار است ترکیبی از عناصر تحقیقاتی، اکشن و تصمیمگیریهای اخلاقی را ارائه دهد.
Starbreeze اعلام کرده که این تأخیر تأثیری بر سایر پروژههای در دست توسعه استودیو نخواهد داشت. با این حال، برخی تحلیلگران صنعت بازی معتقدند که این تأخیر ممکن است بر برنامههای مالی شرکت در سال آینده تأثیر بگذارد.
علیرغم این تأخیر، انتظارات برای The Precinct همچنان بالاست. Starbreeze وعده داده که در ماههای آینده اطلاعات بیشتری درباره پیشرفت بازی و ویژگیهای جدید آن منتشر خواهد کرد. این تأخیر یادآور اهمیت زمان کافی در توسعه بازیهای ویدیویی است و نشان میدهد که استودیوهای بازیسازی ترجیح میدهند محصولی با کیفیت بالا ارائه دهند، حتی اگر به قیمت تأخیر در انتشار باشد.
با توجه به اعلام این تأخیر، بسیاری از طرفداران The Precinct در شبکههای اجتماعی به ابراز نظر پرداختهاند. برخی از آنها نگرانی خود را از طولانی شدن روند توسعه بازی ابراز کردهاند، در حالی که عدهای دیگر این تصمیم را نشانهای از تعهد Starbreeze به کیفیت میدانند.
یکی از نکات جالب توجه در مورد The Precinct، سیستم پویای شهری آن است که قرار است تجربهای منحصر به فرد را برای هر بازیکن رقم بزند. طبق گفتههای سازندگان، هر تصمیم بازیکن میتواند بر روند داستان و حتی ساختار شهر تأثیرگذار باشد. این ویژگی یکی از دلایلی است که توسعهدهندگان برای توجیه نیاز به زمان بیشتر برای پالایش بازی ذکر کردهاند.
در همین حال، برخی از تحلیلگران بازار معتقدند که این تأخیر میتواند فرصتی برای Starbreeze باشد تا استراتژی بازاریابی خود را بهبود بخشد. آنها پیشنهاد میکنند که شرکت از این زمان اضافی برای ایجاد هیجان بیشتر در میان مخاطبان و جذب طرفداران جدید استفاده کند.
با نزدیک شدن به تاریخ جدید انتشار، انتظار میرود که Starbreeze جزئیات بیشتری از گیمپلی و داستان The Precinct را منتشر کند. همچنین، شایعاتی مبنی بر احتمال اضافه شدن ویژگیهای جدید به بازی در طول این دوره تأخیر به گوش میرسد، هرچند هنوز هیچ تأییدی از سوی استودیو در این زمینه صورت نگرفته است.
در نهایت، این تأخیر بار دیگر بحثهای مربوط به فشار کاری در صنعت بازیهای ویدیویی را به میان آورده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که تأخیرهایی از این دست میتواند به کاهش فشار بر روی تیمهای توسعه و بهبود شرایط کاری در این صنعت کمک کند.
با توجه به تأخیر اعلام شده، برخی از منابع نزدیک به پروژه اشاره کردهاند که Starbreeze در حال بررسی امکان اضافه کردن یک حالت چند نفره به The Precinct است. این ویژگی که در ابتدا در برنامههای اولیه وجود نداشت، میتواند جذابیت بازی را برای طیف وسیعتری از مخاطبان افزایش دهد.
در همین حال، شایعاتی مبنی بر همکاری Starbreeze با یک استودیوی بزرگ برای بهبود جنبههای فنی بازی به گوش میرسد. اگرچه این خبر هنوز رسماً تأیید نشده، اما میتواند توجیهی برای تأخیر طولانیمدت در انتشار بازی باشد.
از سوی دیگر، برخی از فروشگاههای آنلاین که پیشفروش The Precinct را آغاز کرده بودند، اعلام کردهاند که به مشتریان خود اجازه میدهند در صورت تمایل، سفارش خود را لغو کنند. این اقدام با استقبال جامعه گیمینگ مواجه شده و نشاندهنده درک فروشندگان از نارضایتی احتمالی برخی از مشتریان است.
در بخش دیگری از اخبار مرتبط، گزارشهایی منتشر شده که نشان میدهد Starbreeze در حال مذاکره با چندین ناشر بزرگ برای توزیع جهانی The Precinct است. این مذاکرات میتواند منجر به افزایش بودجه پروژه و در نتیجه، بهبود کیفیت نهایی بازی شود.
همچنین، برخی از طرفداران در شبکههای اجتماعی کمپینی را برای حمایت از تصمیم Starbreeze آغاز کردهاند. آنها معتقدند که این تأخیر نشاندهنده تعهد استودیو به ارائه یک محصول با کیفیت است و از سایر بازیکنان میخواهند صبور باشند.
شما مخاطبان عزیز میتوانید هم اکنون بازیهای موردنظر خودتان را به صورت فیزیکی یا اکانت دیجیتالی با ضمانت بهترین قیمت و ارسال سریع از دراگون شاپ خریداری کرده و تجربه خرید یا بازی خودتان را با ما و سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ به نظر شما، آیا ساخت یک بازی شبیه به عناوین ساخته شده ابتدای دهه ۲۰۰۰ میلادی، میتواند برای مخاطبان جدید شگفتانگیز باشد؟ آیا شما هم یکی از کسانی خواهید بود که پس از انتشار این بازی، از آن حمایت کرده و نسخهای از آن را خریداری میکنید؟ در صورت مثبت بودن نظرات، آیا خرید این بازی را به سایر دوستان خود و مخاطبان همراه فروشگاه پیشنهاد میکنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.
لینک منبع: Gaming Bolt
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.