
استراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی مادر راکستار گیمز، در گفتوگو با IGN به این نکته اشاره کرد که حدود ۴۰ درصد از فروش یک بازی میتواند روی پلتفرم PC باشد. این صحبتها در پی بحثهایی در مورد کاهش تعداد کنسولها در خانهها و اهمیت فزاینده پلتفرم PC مطرح شد.
زلنیک گفت که علیرغم رشد روزافزون اهمیت پلتفرم PC، هنوز کنسولها نقشی مهم در صنعت بازی دارند و ناشرها منتظر گامهای بعدی سونی و مایکروسافت در زمینه گیمینگ هستند. او افزود:
ما شاهد رشد PC به عنوان بخش مهمی از صنعت گیمینگ بودهایم و این روند احتمالا ادامه خواهد داشت.
وی همچنین اشاره کرد که عرضه بازیهای بزرگ مانند GTA 6 به فروش کنسولها کمک میکند و این امر در سال ۲۰۲۵ تأثیر زیادی خواهد داشت. با این حال، زلنیک نگرانی خاصی درباره کاهش فروش کنسولها نداشته و بر این باور است که باید تمرکز بر افزایش سهم بازار PC باشد، نه کاهش فروش کنسولها.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.