کارگردان The Blood of Dawnwalker: اندازه بازی مهم نیست، کیفیت مهم است!

The-Blood-of-Dawnwalker-Director-Size-doesn’t-matter-quality-does

متیوس توماسکیویچ، کارگردان خلاق بازی The Blood of Dawnwalker، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد که برایش اهمیتی ندارد که بازیکنان این عنوان را یک بازی AA، AAA یا حتی AAAA بنامند. هدف اصلی او دستیابی به کیفیتی مشابه The Witcher 3 است، بازی‌ای که خود او طراح ارشد ماموریت‌های آن بود.

توماسکیویچ گفت:

از نظر کیفیت، ما قطعاً به دنبال خروجی AAA هستیم، چون در ابتدا چنین آثاری می‌ساختیم، کیفیتی مشابه The Witcher 3. البته بازی‌های ما از نظر محتوا و ساعات گیم‌پلی، در مقایسه با آثار عظیمی مانند The Witcher 3 نخواهند بود، زیرا ما یک استودیوی کوچکتر هستیم. هدف ما خلق چیزی است که از نظر کیفیت عالی باشد و زمان گیم‌پلی کمتری داشته باشد.

وی همچنین تایید کرد که تیم او هدفگذاری کرده‌اند تا گیم‌پلی The Blood of Dawnwalker بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت باشد. او افزود:

 در مقایسه با بازی‌هایی مانند The Witcher که بیش از ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی داشتند و برخی بازیکنان حتی ۲۰۰ یا ۳۰۰ ساعت وقت صرف کردند، بازی ما خیلی بزرگ نخواهد بود. اما به طور صادقانه فکر نمی‌کنم اندازه بازی معیار مناسبی برای سنجش آن باشد. بازی‌هایی مثل Call of Duty نیز کمپین داستانی‌شان بیشتر از ۱۰۰ ساعت نیست، اما هیچ‌کس آن‌ها را AA یا مستقل نمی‌داند.

بازی The Blood of Dawnwalker در حال توسعه برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S و PC است.

محمد هژبر
درباره ما
ارسال دیدگاه