
بازی Blades of Fire با ترکیب کاتسینها و تعامل مستقیم بازیکنان، تجربهای منحصربهفرد در روایت داستان ارائه میدهد.
انریک آلوارز، بنیانگذار و کارگردان استودیوی MercurySteam، در گفتوگو با Gamereactor تأکید کرد که این عنوان علیرغم ساختار روایتمحور خود، همچنان به بازیکنان اجازه میدهد میزان درگیریشان با داستان را تعیین کنند.
وی توضیح داد:
اگرچه بازی آزادی عمل زیادی دارد، اما همچنان داستان و شخصیتها در مرکز توجه قرار دارند. هنگام طراحی روایت، تصمیم گرفتیم ترکیبی از کاتسینها و تعامل بازیکنان را به کار بگیریم تا تجربهای طبیعیتر ایجاد کنیم.
تعامل بازیکن و کشف داستان
یکی از ویژگیهای کلیدی بازی، مکانیسمی برای گفتگو با شخصیت همراه، ادسو (Adso)، است. بازیکنان میتوانند در هر لحظه از او درباره مأموریت جاری یا موضوعات مختلفی مانند آهنگران، قلعهها و شخصیتهای تازهوارد سؤال کنند. اطلاعاتی که ادسو ارائه میدهد، محدود به دانستههای خودش است و همین مسئله باعث میشود کشف داستان به تعامل بازیکن بستگی داشته باشد.
آلوارز در این رابطه افزود:
بخش زیادی از داستان مستقیماً ارائه نمیشود، بلکه بازیکنان باید آن را جستجو کنند. شخصیتهای متنوع بازی، هر یک دیدگاههای منحصربهفردی درباره رویدادهای آن دارند که تجربهای غنی و پر از شگفتی خلق میکند.
تاریخ انتشار و پلتفرمها
هفته گذشته تریلری از Blades of Fire منتشر شد که علاقهمندان میتوانند آن را مشاهده کنند. این بازی در تاریخ ۲۲ می (۱ خرداد) برای PC (بهصورت انحصاری در Epic Games Store)، PlayStation 5 و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.