مبارزات در بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 تماما موشن کپچر شده است

Senua’s Saga: Hellblade 2

استودیوی بازی‌سازی نینجا تئوری (Ninja Theory) این موضوع را فاش کرده است که سیستم مبارزات بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 به صورت کامل موشن کپچر شده است.

نسخه اصلی سری بازی Hellblade تحسین‌های گسترده‌ای را به خاطر همه چیز، از استفاده تیم سازنده از تصاویر واقعی آن تا مسائل مربوط به داستان سرایی جذابش گرفته و دستاوردهای فنی درخشان و خیلی چیزهای دیگر، به دست آورد؛ اما یکی از زمینه‌هایی که آن بازی مورد انتقاد برخی از منتقدان قرار گرفت، سیستم مبارزه‌ای آن بود. این منطقه ای است که استودیوی بازی‌سازی نینجا تئوری به عنوان سازنده ظاهراً به دنبال بهبودهای قابل توجهی با ارائه محصول آینده خود یعنی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 است. این موضوع تا جایی اهمیت دارد که حتی اگر سبک کلی مبارزه تا حد زیادی یکسان با قسمت اول باشد.

در مقاله‌ای که اخیراً در رسانه ایکس باکس وایر (Xbox Wire) منتشر شده است، جزئیات جدیدی در مورد اینکه دقیقاً برخی از این پیشرفت‌ها چه خواهد بود، فاش شد. برجسته‌ترین نکته در میان این اطلاعات آن است که سیستم نبردها در بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 کاملاً ضبط شده هستند. این بدان معناست که هر حرکتی که از قهرمان داستان یعنی سنوآ و دشمنانی که او در طول مبارزه در برابر خود می‌بینید، به‌جای اینکه صرفاً انیمیشنی باشد، کاملاً بر اساس حرکات ضبط شده از بازیگران واقعی است.

برای تجربه آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی نینجا تئوری به یک کنسول خانگی نیاز دارید؟ همین حالا می‌توانید فهرست کنسول‌های موجود از خانواده ایکس باکس با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با ضمانت بهترین قیمت و ارسال سریع به سراسر ایران با دو شیوه پرداختی نقد و اقساط خریداری کنید

دام متیوز (Dom Matthews)، رئیس استودیوی نینجا تئوری در این خصوص می‌گوید:

اگر همه این حرکت‌ها یعنی دویدن، بالا رفتن، مبارزه و غیره برگرفته از ضبط عملکرد [بازیگران] باشد، در واقعیت [تجربه مخاطبان] ریشه‌دار می‌شود. این احساس سازگار و واقعی خواهد بود.

او در ادامه صحبت‌های خود افزود:

هدف کلیدی این بود که نبرد به عنوان بخشی از سفر [های ماجراجویانه بازیکنان] احساس شود.

علاوه بر این، نینجا تئوری تصمیم گرفته است که در هر رویارویی مبارزه‌ای فیزیکی در بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از سوی بازیکنان، تنها بر روی یک دشمن متمرکز شود. در مصاحبه‌ای با رسانه گیمز رادار، مدیر طراحی مبارزات مبارزات یعنی بنوا میکون (Benoit Macon)، گفت:

دلیل اینکه ما نبرد تن به تن را انتخاب کردیم این است که می‌خواهیم Senua در هر رویارویی احساس غرق شدن کند.

جالب اینجاست که میکون همچنین فاش کرد که یکی از قسمت‌های سریال بازی تاج و تخت یا همان Game of Thrones با نام «Battle of the Bastards» «از ابتدا مرجعی» برای ساخت سیستم مبارزه‌ای برای بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 بود. او گفت:

[جان اسنو] در میانه این نبرد است و فقط به هر چیزی که به او پرتاب می شود واکنش نشان می دهد. وقتی توسعه را شروع کردیم، جاه طلبی ما این بود که آن صحنه را با کنترل کامل بازیکن بازسازی کنیم.

همچنین در میان این مطالب تایید شده است که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 تنها دارای یک گزینه پخش ۳۰ فریم در ثانیه روی کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس خواهد داست و Ninja Theory می‌خواهد به یک حس سینمایی بیشتر برای بازی دست یابد.

آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی نینجا تئوری در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۴ برابر با ۱ خرداد ۱۴۰۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما مخاطبان عزیز می‌توانید هم اکنون بازی‌های موردنظر خودتان را به صورت فیزیکی یا اکانت دیجیتالی با ضمانت بهترین قیمت و ارسال سریع از فروشگاه دراگون شاپ خریداری کرده و تجربه خرید یا بازی خودتان را با ما و سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از کسانی هستید که قرار است به تجربه این بازی در روز اول انتشار بپردازید؟ در صورت مثبت بودن جوابتان، آیا خرید و تجربه این بازی ساخته شده از استودیوی بازی‌سازی نینجا تئوری را به سایر دوستان خود و مخاطبان همراه فروشگاه پیشنهاد می‌‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

لینک منبع: Gaming Bolt

کلیدواژه : pcxbox s seriesxbox x series
علی جلیلی
درباره ما
ارسال دیدگاه