پیشرفت همه ‌جانبه در Ghost of Yotei: تلاش برای نوآوری فنی و خلاقانه

Progress-in-Ghost-of-Yotei-Technical-and-Creative-Innovation

بازی Ghost of Yotei که در حال حاضر یکی از موردانتظارترین آثار سال ۲۰۲۵ به شمار می‌رود، توجه بسیاری از طرفداران را جلب کرده است. این بازی، ادامه‌ی موفقیت‌های استودیو Sucker Punch در ساخت Ghost of Tsushima است، به‌ویژه با توجه به کمبود انحصاری‌های فرست پارتی برای PlayStation در سال جاری.

در گفتگو با نیکولاس دوسِت، کارگردان Astrobot، برایان فلمینگ از استودیو Sucker Punch درباره‌ی اهداف توسعه‌دهندگان برای پیشرفت بازی‌های آینده صحبت کرده است. وی تأکید کرد که باید به جای تکرار فرمول‌های موفق گذشته، به نوآوری در هر دو جنبه‌ی فنی و خلاقانه پرداخته شود. فلمینگ اضافه کرد که هدف تیم، پیشبرد بازی‌ها در همه‌ی زمینه‌ها، از جمله داستان‌نویسی و هنر، به‌طور همزمان است.

او همچنین به تأثیر Ghost of Tsushima بر صنعت بازی‌سازی ژاپنی اشاره کرد و گفت که پس از موفقیت این بازی، بسیاری از توسعه‌دهندگان دیگر به دنبال ایجاد بازی‌های مشابه از نظر تم و محیط ژاپنی شده‌اند.

کلیدواژه : Ghost of YoteiPCPS5
محمد هژبر
درباره ما
ارسال دیدگاه