هیدئو کوجیما علاقه دارد به ژانر بازی‌های اکشن جاسوسی بازگردد

هیدئو کوجیما

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) به عنوان مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در توضیحات خود می‌گوید که در هشت سال گذشته مردم از او خواسته‌اند تا محصولی مثل سری بازی Metal Gear Solid بسازد.

همانطور که احتمالاً در جریان هستید، استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز در حال کار بر روی بازی Death Stranding 2 است که سال آینده به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این بازی در حالی ساخته می‌شود که تیم توسعه‌دهنده در کنار آن مشغول توسعه بازی OD برای Xbox Game Studios است و به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و در عین حال نیز عنوان جدیدی برای شرکت ژاپنی سونی (Sony) به نام Physint در دست ساخت قرار دارد. این یک محصول جدید است که در رویداد دیجیتالی State of Play اخیر به عنوان یک «بازی اکشن جاسوسی نسل بعدی» معرفی شد و در عین حال به عنوان یک بازی تعاملی نیز از سوی هیدئو کوجیما عمل می‌کند.

در آخرین اپیزود منتشر شده ویدیو کست HideoTube، هیدئو کوجیما به عنوان کارگردان این اثر اظهارات پیشین خودش را تکرار کرد و گفت:

Physint هم یک بازی و هم یک فیلم خواهد بود و به همین دلیل در شرکت سونی پیکچرز بودیم. [محصول مورد نظر ما] یک بازی جدید اکشن جاسوسی است که البته [همچنان تاکید می‌کنم] این یک بازی خواهد بود. با این حال، اگر مادرتان وارد اتاق شود و شما را در حال انجام این بازی ببیند، فکر می‌کند که در حال تماشای یک فیلم هستید. من هنوز مطمئن نیستم که چقدر می‌توانیم آن را پیش ببریم.

هنوز موفق به تجربه بازی Death Stranding نشده‌اید؟ هم اکنون می‌توانید اکانت ظرفیتی یا دیسک فیزیکی این بازی را به صورت مستقیم با ضمانت بهترین قیمت و ارسال سریع به سراسر ایران با دو شیوه پرداختی نقد و اقساط از فروشگاه دراگون شاپ خریداری کنید

با این حال، سوالی که وجود دارد این است که چه انگیزه‌ای خالق متال گیر سالید را برای بازگشت به این سبک ترغیب کرد؟ هیدئو کوجیما در جواب این سوال پاسخ داد:

“خب اول از همه، چون مستقل شدم، می‌خواستم با محصول خودم کار جدیدی انجام دهم. بنابراین، برای به چالش کشیدن خودم، ابتدا Death Stranding را ساختم. سپس، برای ایجاد یک فرنچایز، Death Stranding 2 را ساختم و می‌خواستم کار جدیدتری انجام دهم، بنابراین شروع به کار روی OD کردم. از آن زمان، ایده‌های جدید زیادی وجود داشته است. اما در هشت سال گذشته، هر روز در رسانه‌های اجتماعی از سوی کاربران سراسر جهان، مردم از من می‌خواستند که یک Metal Gear دیگر و مواردی از این قبیل تولید کنم.

با این حال، در سال ۲۰۲۰ میلادی و در طول همه گیری بیماری COVID-19، هیدئو کوجیما بیمار شد. علاوه بر گوشه‌گیری و منزوی بودن، عمل جراحی در آن سال نیز انجام داد. او می‌گوید:

با خودم فکر کردم و گفنم دیگر نمی‌توانم؛ چراکه در پایین‌ترین حد خود بودم و احساس می‌کردم نمی‌توانم به بازی‌سازی برگردم. وصیت نامه هم نوشتم و در آن لحظه متوجه شدم که مردم می‌میرند. اما من پارسال ۶۰ ساله شدم. ده سال دیگر ۷۰ ساله می‌شوم و امیدوارم هیچوقت بازنشسته نشوم. با این حال، اگر کاربران آنقدر تمایل دارند، فکر کردم که باید اولویت‌هایم را کمی تغییر دهم. من هنوز می‌خواهم کارهای جدید انجام دهم، اما تصمیم گرفتم یک بازی اکشن-جاسوسی بسازم.

اگرچه این خبر خوبی برای طرفداران متال گیر است، اما قطعاً مدتی طول می کشد تا بازی Physint راه اندازی شود. هیدئو کوجیما در جریان رویداد State of Play فاش کرد که در حالی که آماده‌سازی‌ها در حال انجام بود، تولید این محصول به طور جدی پس از انتشار Death Stranding 2 آغاز خواهد شد. توسعه‌دهنده با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و استعدادهای جهانی، امیدوار است از موانع بین فیلم و بازی‌های ویدیویی عبور کند. منتظر بروزرسانی‌های بیشتر در سال‌های آینده باشید. شما مخاطبان عزیز می‌توانید هم اکنون بازی‌های موردنظر خودتان را به صورت فیزیکی یا اکانت دیجیتالی با ضمانت بهترین قیمت و ارسال سریع از فروشگاه دراگون شاپ خریداری کرده و تجربه خرید یا بازی خودتان را با ما و سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از کسانی بوده‌اید که به تجربه بازی‌ ساخته شده استودیوی کوجمیا پروداکشنز پرداخته بوده‌اید؟ در صورت مثبت بودن نظرات، آیا تجربه بازی دث استرندینیگ را به سایر دوستان خود و مخاطبان همراه فروشگاه پیشنهاد می‌‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

لینک منبع: Gaming Bolt

کلیدواژه : ps5PS5 SLIM
علی جلیلی
درباره ما
ارسال دیدگاه