
یکی از مراحل بازی Astro Bot که با الهام از Ape Escape طراحی شده، توسط سازندگان اصلی این سری توسعه یافته است. در مصاحبهای با Famitsu، تیم Team Asobi توضیح داد که چگونه مراحل مرتبط با فرنچایزهای کلاسیک PlayStation، مانند Ape Escape و God of War، در بازی قرار گرفتهاند.
Kohei Kawa، انیماتور ارشد استودیو، با اشاره به علاقهاش به Ape Escape، اعلام کرد که هنگام طراحی Pipo-Monkey در Astro Bot، از مدلهای سهبعدی ذخیرهشده در دوران توسعه Ape Escape 3 استفاده کرده است. به گفته او، طراحی شخصیتها و حرکات این مرحله توسط یکی از طراحان سابق این فرنچایز انجام شده تا حس و حال بازیهای اصلی حفظ شود.
Kawa همچنین ابراز خوشحالی کرد که بازیکنان استقبال بالایی از این مرحله داشتهاند، چرا که Ape Escape در طول دو دهه اخیر طرفداران زیادی به دست آورده است.
بازی Astro Bot بهصورت انحصاری برای PS5 در دسترس است.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.