نیل دراکمن: برای ساخت دنباله‌ها نیاز به اعتماد به نفس دارم

nil-druckman-I-need-confidence-to-make-sequels

چالش‌های ساخت دنباله‌های فرنچایزهای ناتی داگ صحبت کرد. او گفت که برای ساخت ادامه این فرنچایزها نیاز به اعتماد به نفس بالایی دارد که خود را فاقد آن می‌داند.

در مصاحبه‌ی DICE، بارلاگ توضیح داد که در استودیوی سانتا مونیکا از روش برنامه‌ریزی پرهرج و مرج استفاده می‌شود، ولی دراکمن معتقد است که نمی‌تواند به عناوین بعدی فکر کند در حالی که روی یک بازی کار می‌کند. او توضیح داد که هنگام ساخت The Last of Us 2، ایده‌هایی برای ادامه فرنچایز به ذهنش می‌رسید، اما تمرکزش را فقط روی پروژه‌ی جاری می‌گذاشت.

دراکمن افزود:

هر وقت به ادامه یک بازی فکر کنم، همه چیز خراب می‌شود. فقط وقتی تصمیم به ساخت دنباله می‌گیرم، به نسخه قبلی نگاه کرده و تصمیم می‌گیرم داستان را به کدام سمت ببرم.

او در توضیح ساخت Uncharted نیز گفت که هیچ‌وقت از قبل نمی‌دانستند داستان‌های بعدی چگونه خواهند بود و هر دنباله را به طور مستقل می‌ساختند.

بارلاگ نیز به چالش‌های استرس‌زای این فرآیند اشاره کرد و گفت که هدایت پروژه‌ها برای مدت زمان طولانی با دیدگاه‌ها و علایق مختلف، فشار زیادی به تیم وارد می‌کند. دراکمن در پاسخ بیان کرد که چنین پروژه‌هایی نیاز به اعتماد به نفس زیادی دارد که او از آن بی‌بهره است و ترجیح می‌دهد تمرکز خود را روی پنج روز آینده بگذارد نه ده سال آینده.

دراکمن پیش از این اعلام کرده بود که ایده‌هایی برای The Last of Us 3 دارد، اما هنوز در دست ساخت نیست. در حال حاضر، استودیوی ناتی داگ روی بازی Intergalactic: The Heretic Prophet متمرکز است.

کلیدواژه : PCPS5The Last Of Us
محمد هژبر
درباره ما
ارسال دیدگاه