
با تعطیلی استودیو Monolith Productions، آینده سیستم Nemesis که تا سال ۲۰۳۶ در انحصار Warner Bros. قرار دارد، نامشخص شده است. این سیستم که نخستین بار در Middle-earth: Shadow of Mordor معرفی شد، قرار بود در بازی Wonder Woman استفاده شود، اما با لغو پروژه، سرنوشت آن در هالهای از ابهام قرار گرفت.
طبق گزارش VentureBeat، برادران وارنر در سال ۲۰۲۱ این سیستم را به نام خود ثبت کرده و تا سال ۲۰۳۶ توسعهدهندگان دیگر اجازه استفاده از آن را ندارند. Nemesis در Shadow of Mordor و Shadow of War به دشمنان هویت منحصربهفردی میبخشید و براساس عملکرد بازیکن، روابط پویایی میان شخصیتها ایجاد میکرد.
همزمان با تعطیلی Monolith Productions، استودیوهای Player First Games و WB San Diego نیز بسته شدند که نگرانیهایی را در میان طرفداران و صنعت بازی ایجاد کرده است. کارشناسان معتقدند که انحصاری ماندن این فناوری میتواند مانع پیشرفت صنعت شود، مگر اینکه برادران وارنر اجازه استفاده از آن را به سایر توسعهدهندگان بدهد.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.