داستان بازی Spider-Man 2 حدوداً ۹ ماه پس از بازی قبلی روایت می‌شود

Spider-Man 2

بعد از انتشار تریلر داستانی جدید، اکنون جزئیات تازه‌ای پیرامون بخش روایی بازی Spider-Man 2 منتشر شده که میزان اهمیت شخصیت‌های مختلف آن را شرح می‌دهد.

در پنل اخیر بازی Spider-Man 2 در رویداد کامیک کان سن دیگو، تریلر داستانی جدید از این محصول به نمایش درآمد که می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنید. حالا علاوه بر آن تریلر جدید، تیم سازنده در صحبت‌های جدید خود بیشتر به بخش داستانی اشاره می‌کنند تا مخاطبان با اطلاعات جامع‌تری خودشان را برای تجربه عنوان موردنظر در روز اول انتشار آماده کرده و درگیر جمع‌آوری اطلاعات فرعی نشوند.

طبق گزارش‌های جدید به دست آمده، ظاهراً بازی Spider-Man 2 حدوداً ۹ ماه پس از داستان بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales رخ می‌دهد و در مدت زمانی که پیتر پارکر و مایلز مورالس برای محافظت از شهر نیویورک با یکدیگر کار کرده‌اند، اکنون آن‌ها به «ماشین خودکار محافظتی» تبدیل شده‌اند. با این حال، در همان زمان، آن‌ها در زندگی شخصی خودشان با مشکلاتی روبه‌رو شده بوده‌اند و باید این باگ‌ها را حل می‌کرده‌اند. نکته جالب توجه در آنجایی است که جی. جونا جمیسون نیز پادکست شخصی‌اش را تعطیل کرده و دوباره به The Daily Bugle باگشته است.

جان پاکت (John Paquette)، کارگردان ارشد داستان بازی Spider-Man 2 ، در صحبت‌‌های خودش طی پنل یادشده می‌گوید:

در ابتدای داستان، ما مردان عنکبوتی را در راس بازی می‌بینیم؛ اما پیتر پارکر و مایلز مورالس هر دو با مشکلات زندگی شخصی خودشان دست و پنجه نرم می‌کنند. مایلز در تلاس است تا زمانی را برای نوشتن مقاله جهت قبولی در ورودی دانشگاه پیدا کند، اما همیشه این کار را به تعویق می‌اندازد تا روی کار‌های عنکبوتی تمرکز داشته باشد. در همین حال، پیتر پارکر برای به دست آوردن پول زیر فشار فروختن خانه عمه می است، اما نمی‌تواند این کار را انجام دهد؛ چراکه این خانه یادگاری بسیار مهمی برای پیتر است. درست مانند مایلز، پیتر تلاش می‌کند ( و البته شکست می‌خورد) تا تعادل زیادی بین مسئولیت‌های زندگی با کارهای عنکبوتی پیدا کند. ام جی هم می‌خواهد در تهیه وام مسکن به پیتر کمک کند و در همین حال نیز جی. جونا جیمسون به The Daily Bugle بازگشسته و دنبال تمیز کردن خانه (محیط کار سابق)‌اش است. قهرمانان ما به دوراهی بزرگی رسیده‌اند که باید تصمیم‌های سختی جهت به وقوع پیوستن آینده مبهم بگیرند.

با این وجود، مایلز همچنان تلاش می‌کند تا با اتفاقات آسیب‌زایی که در نسخه قبلی برایش اتفاق افتاده، کنار بیاید و مارتین لی که با نام مستعار نگتیو (Negetive) شناخته می‌شد، هنوز در بخش‌هایی از داستان بازی Spider-Man 2 وجود دارد. به همه این اطلاعات، مشکلات جدید شهر نیویورک، آمدن Kraven the Hunter و تهدیدات جدید سیمبیوت را اضافه کنید. به همین خاطر می‌دانیم که داستان جدید مردعنکبوتی خیلی پیچیده خواهد بود.

Spider-Man 2

پاکت و برایان اینتیهار (Brayan Intihar)، مدیر بخش خلاقیت استودیو سازنده، همچنین بیشتر در خصوص شخصیت منفی داستان یعنی ونوم با بازی تونی تاد (Tony Todd) صحبت کرده‌اند. در صحبت‌های آن‌ها می‌فهمیم که چگونه این شخصیت توانست خودش را به دنیای مرد عنکبوتی برساند و چگونه با ورودش می‌تواند جهان پیرامون پارکر و مورالس را تغییر دهد.

اینتیهار در صحبت‌‌های خودش گفت:

فلسفه ما همیشه این بوده که بتوانیم به تاریخچه فرانچایز و DNA مردعنکبوتی احترام بگذاریم؛ اما می‌گویم که از مخلوط کردن همه چیز نترسید. این موضوع برای یکی از شخصیت‌های نمادین دنیای مارول یعنی ونوم نیز صادق است. درحالی‌که ظاهر شخصیت و چندین قدرت / توانایی او باید برای طرفداران آشنا باشد، این یک داستان منحصربه‌فرد از ونوم خواهد بود که برای ما هیجان‌انگیز است تا همه آن را در اکتبر سال جاری تجربه کنند.

پاکت هم در توضیحات جدید می‌گوید:

وقتی تصمیم گرفتیم داستان ونوم را بسازیم، می‌دانستیم که باید کمی در لحن بازی تغییر ایجاد کنیم. بهترین داستان‌های مسالمت‌آمیز به عنوان یک تمثیل عمل می‌کنند. همه ما بعد تاریکی در درون خودمان داریم؛ اما اگر بگذاریم تاریکی بر ما حاکم شود چه اتفاقی می‌افتد؟ با معرفی سیمبیوت به فرانچایز ما، قهرمانان ما مجبور به مبارزه با بعد تاریک خود آن هم با تمام قوا خواهند شد. ما می‌خواستیم ببینیم که که آن‌ها چه در داخل و چه در خارج خوشان چه تغییری می‌کنند و تاثبرشان بر اطراف چگونه احساس می‌شود. وقتی ونوم کنترل ما را به دست می‌گیرد، با این خطر روبه‌رو خواهید شد که می‌توانید خود و عزیزانتان را برای همیشه از دست بدهید.

جاسیندا چو (Jacinda Chew)، کارگردان بخش هنری بازی Spider-Man 2 نیز در خصوص طراحی بصری ونوم و پوست او گفت:

ونوم ما از کمیک‌ها الهام‌ گرفته شده است؛ اما آنقدر تفاسیر پیرامونش وجود دارد که انتخاب بهترین مورد ممکن برای ما سرگرم‌کننده بود. او برداشتی منحصربه‌فرد از نماد عنکبوت سفید دارد و در عین حال آناتومی یک انسان را خواهد داشت. ونوم همچنین دارای حملات قوی و ترکیبی است که می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد. یافتن تعادل مناسب بین مایع و جامع بودن سیمبیوت چالش برانگیز بود، چراکه آبکی بودن بیش از حد او را ضعیف نشان می‌داد و جامد بودن هم می‌توانست ونوم را به یک هیولای شاخک‌دار تبدیل کند. ونوم باید همزمان در بین قدرت جامع و مایع بودن باشد.

بازی Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ برابر با ۲۸ مهر ۱۴۰۲ به صورت رسمی در اختیار دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار می‌گیرد. شما مخاطبان عزیز می‌توانید باندل محدود یادشده،‌کنترلر دوالسنس و فیس پلیت پلی‌استیشن ۵ را در زمان موجود شدن از طریق این لینک به واسطه فروشگاه دراگون شاپ تهیه و خریداری کنید.

منبع: Gamingbolt

کلیدواژه : ps5
علی جلیلی
درباره ما
ارسال دیدگاه