سازنده بازی Spider-Man 2 جزئیات تازه‌ای از این محصول منتشر کرد

Spider-Man 2

رایان اسمیت (Ryan Smith)، کارگردان ارشد این بازی، در مصاحبه‌ای می‌گوید که سیستم تارزنی در بازی Spider-Man 2 نحوه نگاه شما به گردش در سطح شهر نیویورک را تغییر خواهد داد.

بازی Spider-Man 2 قرار است یک تجربه تمام و کامل از دنباله نسخه ۲۰۱۸ و همچنین بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales باشد که در همه زمینه‌ها، تجربه‌ای کلیدی به مخاطب ارائه خواهد کرد و در خصوص بخش گیم‌پلی نیز، پیشرفت‌ها در ریزترین جزئیات مثل مبارزه و حتی سیستم تار زنی نفود کرده تا در نهایت پتانسیل این بازی را به لطف کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ تجربه کنید.

اخیراً بعد از تریلر جدید داستانی بازی Spider-Man 2 که در رویداد کامیک کان سن دیگو پخش شد و به دنبال آن،‌ استودیوی بازی‌سازی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) به همراه کمپانی سونی از باندل محدود کنسول پلی‌استیشن ۵ و کنترلر دوالسنس با طرحی از این بازی رونمایی کرده‌اند، اکنون نوبت به سطح پیشرفت این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی و تفاوت‌ها آن با هرآنچیزی که پیش‌تر تجربه کرده‌ بودیم است.

Spider-Man 2

وقتی صحبت از دنیای جهان باز یا همان Open World به میان ‌می‌آید، این موضوع پیش‌تر تایید شده که نقش شهر نیویورک در بازی Spider-Man 2 تقریباً دو برابر نقشه نسخه‌های قبلی است و علاوه بر دو منطقه کوئنیز و بروکلین، جزیره کونی (Coney Island) هم در گیم‌پلی وجود خواهد داشت. در خصوص گشت و گذار در نقشه، رایان اسمیت، کارگردان ارشد این محصول، می‌گوید که سیستم تارزنی جدید همه چیز را در خصوص پیمایش نقشه لذت‌بخش‌تر می‌کند. او در صحبت‌های خودش ادعا کرد:

ما واقعاً هیجان‌زده هستیم که مردم سیستم تارزنی را امتحان کنند. برای ما این یک فرصت عالی بود تا چیزی را که مردم در کمیک‌ها و فیلم‌ها دیده‌اند را بیاوریم و در بازی ادغام کنیم. تار زنی هسته پیمایش مرد عنکبوتی ما است؛ بنابراین ما Web Wings را طوری طراحی کرده‌ایم که با تاب خوردن کار کرده و مسیر را کامل کند.
به این ترتیب می‌توانید بین این دو تار عقب و جلو رفته و حتی میزان ارتفاع و سرعت را دستکاری کنید. با این حال، می‌توانید با ترکیب سیستم تارزنی با بادهایی که از تونل‌ها خارج می‌شود، سرعت خودتان را به شدت افزایش داده که همین امر باعث پیشمایش سریع در نقشه می‌شود و هدف ما را کامل می‌کند. به لطف قدرت و سرعت پلی‌استیشن ۵، سیستم Web Wings یک لایه دیگر از سطح گشت و گذار در نقاط شهر را در اختیارمان قرار داده است.

در خصوص سیستم مبارزات نیز، برایان اینتیهار (Brayan Intihar)، مدیر بخش خلاقیت استودیو سازنده، توضیح داد که قدرت‌های جدید پیتر پارکر از اسلحه‌های عنکبوتی تا سیمبیوت تشکیل می‌شود و از طرفی هم دو شکل مختلف سلاح بیوالکتریسیته برای مایلز مورالس طراحی شده که در کنار گجت‌های جدید، انبوهی از تغییرات مبارزه‌ای را تجربه خواهید کرد.

اینتهار می‌گوید:

ما همیشه قهرمانان عنکبوتی خود را یک نوع «بداهه‌نویسنان آکروباتیک» می‌دانستیم و در بازی Spider-Man 2 می‌خواستیم آن ر‌ها را به روش‌های جدید در سیستم مبارزه مجهز کنیم. این موضوع شامل ترکیب قدرت‌های پیتر مثل Spider-Arms و سیمبیوت می‌شود؛ درحالی‌که مایلز اکنون دو شکل از سلاح بیوالکتریسیته در اختیار دارد که می‌تواند با ترکیب کردن همدیگر، صحنه‌های هیجان‌انگیزی خلق کند.

بازی Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ برابر با ۲۸ مهر ۱۴۰۲ به صورت رسمی در اختیار دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار می‌گیرد. شما مخاطبان عزیز می‌توانید باندل محدود یادشده،‌کنترلر دوالسنس و فیس پلیت پلی‌استیشن ۵ را در زمان موجود شدن از طریق این لینک به واسطه فروشگاه دراگون شاپ تهیه و خریداری کنید.

منبع: Gamingbolt

کلیدواژه : ps5
علی جلیلی
درباره ما
ارسال دیدگاه