
جوزف فارس، کارگردان It Takes Two و Split Fiction و رئیس استودیوی Hazelight، معتقد است که افت یوبیسافت در سالهای اخیر به دلیل فقدان ریسکپذیری بوده و پیشنهاد میدهد این شرکت نسخهای کوآپ از Splinter Cell بسازد.
طی سالهای اخیر، یوبیسافت با مشکلات متعددی از جمله شکستهای تجاری (Star Wars Outlaws و XDefiant)، تعدیل نیروهای گسترده و واکنشهای منفی به Assassin’s Creed Shadows روبهرو شده است. فارس در مصاحبهای با GamesRadar گفت:
یوبیسافت برای بقا تقلا میکند. چرا آنها Splinter Cell را به یک بازی کوآپ تبدیل نمیکنند؟ نیازی به تغییر بازیهای تکنفره نیست، بلکه ساخت یک نسخه کاملاً کوآپ میتواند موفقیت بزرگی باشد. من تضمین میکنم که چنین عنوانی فروش بالایی خواهد داشت.
استودیوی Hazelight در سالهای اخیر با عناوین کوآپ، موفقیت چشمگیری کسب کرده است. It Takes Two که در سال ۲۰۲۱ بهترین بازی سال شد، تاکنون نزدیک به ۲۳ میلیون نسخه فروش داشته است.
آخرین نسخه اصلی Splinter Cell، یعنی Blacklist، در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و به اهداف مالی یوبیسافت نرسید. از آن زمان، سم فیشر تنها در دیگر فرنچایزهای این شرکت حضور داشته و اکنون یکی از اپراتورهای Rainbow Six Siege محسوب میشود.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.