بر اساس گزارشهایی که به تازگی منتشر شده است، ظاهراً بازی Final Fantasy 7 Rebirth درجه سختی داینامیکی خواهد داشت که بر اساس نحوه گیمپلی بازیکنان کم و زیاد میشود.
هنوز این موضوع در صنعت بازیهای ویدیویی به یک عرف تبدیل نشده که مخاطبان با عناوینی روبهرو شوند که بر اساس مهارتهای شخصیشان، به درجه سختی متفاوتی روبهرو شوند. بسیاری از بازیهای قدیمی و جدید، گزینههای متفاوتی در اختیارتان قرار میدهد که بسته به انتخابتان، میتوانید گیمپلی چالشیتر یا راحتتری داشته باشید. اینطور که از گزارشهای جدید پیدا است، ظاهراً اسکوئر انیکس (Square Enix) تایید کرده که بازی Final Fantasy 7 Rebirth دارای گزینه سختی داینامیکی خواهد بود که بر اساس سطح بندی بازیکنان (و آنالیز گیمپلی آنها)، درجه سختی نامحسوسی را پیش رویشان قرار خواهد داد.
در یک بیانیه مطبوعاتی که متن آن توسط رسانه Push Square به صورت عمومی منتشر شد، این شرکت ژاپنی فاش کرده است که علاوه بر گزینههای سختی که انتخاب آنها به صورت دستی خواهد بود و در قسمتهای متفاوتی چون Normal و Hard طبقهبندی میشود، بازی Final Fantasy 7 Rebirth یک گزینه دشواری داینیامک جدید نیز ارائه خواهد کرد که بر اساس میزان و سبک گیمپلی افراد تغییر خواهد کرد.
برای آن دسته از بازیکنانی که در جریان نیستند، به طور خلاصه باید گفت که سطحبندی دیانامیک درجه سختی همه دشمنان در بازی را قویتر و پویاتر خواهد کرد؛ بنابراین اگر شما از آن دسته مخاطبانی هستید که دوست دارید چالشهای بسیار جدی را تجربه کرده این گزینه ممکن است برای شما مناسب باشد. اگر هم میخواهید داستان بازی و دیالوگهای پخش شده روی صفحه را راحتتر مطالعه کرده و درک کنید نیز باید به دنبال گزینههای سادهتر بگردید.
استودیوی بازیسازی اسکوئر انیکس میگوید:
درجه سختی داینامیک که به تازگی اضافه شده است، دشمنان را مانند خودتان قوی خواهد کرد و بیشتر به درد کسانی میخورد که به دنبال سطح بالایی از چالشهای فیزیکی هستند.
بازی Final Fantasy 7 Rebirth قرار است در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۳ برابر با ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ روانه بازار شود. شما مخاطبان عزیز در صورت تمایل میتوانید اکانت ظرفیتی یا دیسک فیزیکی این بازی را در زمان انتشار با ضمانت بهترین قیمت و ارسال سریع از فروشگاه دراگون شاپ خریداری کرده و تجربه خرید یا بازی خودتان را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ فکر میکنید بازیهای بزرگ دیگری در آینده به سیستم سطحبندی داینامیک مجهز میشوند یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.
لینک منبع: Gaming Bolt
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.