کارگردان Elden Ring Nightreign: ما به دنبال ترندها نیستیم!

Elden-Ring-Nightreign-director-We-don't-follow-trends

Junya Ishizaki، کارگردان بازی در حال توسعه Elden Ring Nightreign، معتقد است که تیم FromSoftware هیچ تمایلی به پیروی از ترندهای روز صنعت، از جمله افزودن عناصر روگ لایک، ندارد. تمرکز اصلی آن‌ها بر تجربه همکاری (co-op) است که به طور طبیعی برخی ویژگی‌های این سبک را به بازی اضافه کرده تا مشکلات طراحی را حل کند.

در مصاحبه‌ای با وب‌سایت PC Gamer، ایشیزاکی اهداف Elden Ring Nightreign را تشریح کرد و گفت:

هدف ما متمرکز کردن تجربه بازی بود؛ از المان‌های RPG گرفته تا کاوش، ساخت شخصیت و ارتقاء آن. می‌خواستیم بازی به گونه‌ای طراحی شود که همه چیز یک‌جا در دسترس باشد و در نهایت با مبارزه با یک باس به پایان برسد.

برای دستیابی به این هدف، تیم توسعه احساس کرد که نیاز به اضافه کردن مکانیک‌های جدید دارند.

ایشیزاکی همچنین توضیح داد:

ما هیچ‌وقت به دنبال این نبوده‌ایم که ترندهای صنعت را دنبال نکنیم، بلکه این ویژگی‌ها را به‌عنوان افزونه‌هایی جالب می‌بینیم که به تجربه مولتی‌پلیر ما کمک می‌کند.

بتای بسته Elden Ring Nightreign از ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) آغاز خواهد شد و تا ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) ادامه خواهد داشت. این بتا تنها برای کنسول‌ها در دسترس است و به بازیکنان اجازه می‌دهد بخش کوچکی از بازی را تجربه کنند. تاریخ دقیق انتشار بازی برای PS5، Xbox Series X/S، PC، PS4 و Xbox One هنوز اعلام نشده است.

کلیدواژه : Elden Ring NightreignPCPS5Xbox
محمد هژبر
درباره ما
ارسال دیدگاه