Elden Ring: Nightreign؛ یک تجربه جدید از چالش‌های باس فایت در دنیای چندنفره

Elden-Ring-Nightreign-A-New-Multiplayer-Boss-Fight-Challenge

جونیا ایشیزاکی (Junya Ishizaki)، کارگردان بازی Elden Ring: Nightreign، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی کواپ‌محور، باس فایت‌هایی مشابه به بازی‌های قبلی FromSoftware خواهد داشت. ایشیزاکی در مصاحبه با وبسایت Ungeek گفت که این بازی با تمرکز بر حالت چندنفره طراحی شده و نیاز به تعادل دقیق در سختی دارد.

وی در خصوص سطح دشواری باس فایت‌ها توضیح داد که این بازی تفاوت‌هایی با Elden Ring اصلی دارد و سختی آن با بسته الحاقی Shadows of the Erdtree قابل مقایسه نیست. علی‌رغم این تفاوت‌ها، چالش همچنان جزو عناصر مهم بازی است و بازیکنان با شکست دادن باس‌ها احساس موفقیت خواهند داشت.

ایشیزاکی در ادامه گفت:

باس فایت‌ها به مرور سخت‌تر می‌شوند و همانند دیگر بازی‌های ما، بازیکنان پس از شکست آن‌ها به رضایت بالایی می‌رسند. این چالش‌ها بی‌اهمیت نخواهند بود و بازیکنان را مجبور به عبور از آن‌ها می‌کنند.

FromSoftware همچنین تایید کرده است که Elden Ring: Nightreign شامل محتوای پس از عرضه خواهد بود و انتشار یک DLC برای سه ماهه پایانی ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. این بازی به طور خاص برای سه بازیکن طراحی شده است، اما حالت تک‌نفره هم دارد و از قابلیت تجربه دونفره برخوردار نیست.

Elden Ring: Nightreign در تاریخ ۳۰ می ۲۰۲۵ (۹ خرداد ۱۴۰۴) برای PS5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

محمد هژبر
درباره ما
ارسال دیدگاه