مدیرعامل استودیوی بازیسازی الکترونیک آرتز موتیو (EA Motive) در توضیحات خودش میگوید که بازی Iron Man این شرکت هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد و بر خلاف سایر عناوین قبلی استودیو، با موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) توسعه پیدا خواهد کرد.
شرکت الکترونیک آرتز یا همان EA به همراه استودیوی موتیو (Motive) در ماه سپتامبر سال جاری اعلام کردهاند که در حال کار روی یک محصول اکشن ماجراجویی تکنفره از Iron Man هستند و حالا تیم سازنده بهروزرسانی خبری جدیدی در خصوص محصول در دست توسعه خودش با علاقهمندان و هوادارن به اشتراک گذاشت.
این بهروزرسانی اطلاعاتی توسط مدیرعامل استودیوی سازنده یعنی پاتریک کلائوس (Patrick Klaus) عنوان شد که نشان میدهد اگرچه تمرکز تیم سازنده پس از انتشار موفقیتآمیز نسخه ریمیک بازی Dead Space در اوایل سال میلادی جاری به سمت بازی Iron Man معطوف شده است، اما به هر حال بازی موردنظر ما در مرحله پیش تولید قرار دارد.
کلائوس در یادداشتی مینویسد:
از زمان انتشار بازی Dead Space Remake، تمرکز ما به پروژه Iron Man تغییر کرده است و [بازی یادشده] به ما این فرصت را میدهد که با یک ویژگی خارقالعاده دیگر کار کنیم (و بازی کنیم!). ما هنوز در مرحله اولیه پیش تولید هستیم و وقت خود را صرف میکنیم تا مطمئن شویم که بهترین پایه ممکن را برای توسعه محصول موردنظرمان ایجاد کردهایم؛ اما در حال حاضر ما فرصتهای زیادی برای کشف داستان، طراحی و گیمپلی با «مرد آهنی» پیدا کردهایم و دیدن زنده شدن این فانتزی برای ما هیجانانگیز است.
علاوه بر این موضوعات، استودیوی بازیسازی موتیو همچنین یک شورای اجتماعی بزرگ که متشکل از طرفداران است ایجاد کرده تا آنها درست همانند پروسه تولید بازی Dead Space Remake روی مراحل توسعه بازی Iron Man نیز نظارت داشته و مشارکت کنند. در همین حال، کلائوس این موضوع را نیز تایید کرد که بر خلاف بازیهای قبلی تیم سازنده، محصول جدید آنها با کمک موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ توسعه پیدا خواهد کرد که این موضوع نیز بر اساس فهرست مشاغل موردنیاز منتشر شده همخوانی کاملی دارد.
بازی Iron Man در واقع قرار است اولین محصول استودیوی بازیسازی موتیو باشد که توسط موتور آنریل انجین ساخته میشود، چراکه تمام آثار قبلی این استودیوی اعم از بازی Dead Space Remake، Star Wars Squadrons و Star Wars Battlefront 2 با موتور اختصاصی شرکت الکترونیک آرتز یعنی فراست بایت (Frostbite) توسعه پیدا کرده بود. پاتریک کلائوس صحبتهای خودش را اینطور جمعبندی میکند که:
حتی در همین اوایل کار، ما یک شورای اجتماعی متشکل از طرفداران مرد آهنی و مارول ایجاد کردهایم که با مسیر توسعه بازی Dead Space یکسان است. آنها تقریباً در مورد همه چیزی که در طول فرآیند توسعه به گوششان میرسد، اظهارنظر خواهند کرد. در همین حال، ما از موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ برای توسعه بازی خود استفاده میکنیم تا به تیم توسعه دهنده قدرت دهیم تا جادوی خودشان را انجام داده و واقعاً چیز خاصی را خلق کنند.
اطلاعات زیادی در مورد بازی Iron Man وجود ندارد؛ اگرچه فهرست مشاغل موردنیاز پیشتر به ما نشان داده بود که این محصول میتواند در نهایت یک بازی جهان باز یا Open World باشد. در همین حال، بازی مرد آهنی تنها دارایی شرکت مارول نیست که شرکت الکترونیک آرتز روی آن کار میکند؛ بلکه یک بازی تک نفره در ژانر اکشن ماجراجویی از Black Panther نیز توسط استودیوی تازه تأسیس کلیف هنگر گیمز (Cliffhanger Games) در دست توسعه قرار دارد که از قضا آن محصول نیز به صورت جهان باز روایت خواهد شد. به هر حال شما مخاطبان عزیز میتوانید محصولات مورد نظر خودتان را مستقیماً از فروشگاه دراگون شاپ با ضمانت بهترین قیمت تهیه کرده و تجربه خرید یا بازی خودتان را با ما و همراهان به اشتراک بگذارید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا این پروژه بزرگ از مرد آهنی که توسط استودیوی بازیسازی الکترونیک آرتز موتیو در دست توسعه قرار دارد، با موفقیت به پایان رسیده و دستاوردهای جدیدی به همراه خواهد داشت؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.
لینک منبع: Gaming Bolt
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.