شکایت کاربران هلندی از سونی؛ قیمتهای غیرواقعی در PlayStation Store

- محمد هژبر
- انتشار: اسفند 4, 1403
یک گروه حمایت از مصرفکنندگان در هلند بهطور رسمی از سونی شکایت کرده است. این گروه ادعا میکند که این شرکت قیمت بازیهای دیجیتالی را در PlayStation Store بهطور غیرواقعی بالا نگه داشته و با جلوگیری از فروش آنها در فروشگاههای دیگر، از موقعیت خود سوءاستفاده میکند.
پرونده جدید که توسط گروه Massaschade & Consument تنظیم شده، ادامهای بر شکایات مشابه در پرتغال و انگلستان است اما این بار به کاربران هلندی اختصاص دارد. بر اساس گزارش وبسایت Tweakers، این شکایت ادعا میکند که کاربران در هلند به دلیل مالیات سونی مجبور به پرداخت هزینههای اضافی برای خرید بازیها هستند و حق دارند غرامت دریافت کنند.
بازیکنان هلندی که حداقل ۸ سال سن دارند و پس از ۲۹ نوامبر ۲۰۱۳ از PlayStation Store خرید کردهاند، میتوانند از طریق وبسایت مربوطه شکایت خود را ثبت کنند.
این نخستین پرونده علیه سونی نیست. سال گذشته، این شرکت در انگلستان با یک شکایت ۵ میلیارد پوندی مواجه شد که همچنان در دادگاه در حال بررسی است. همچنین، در بریتانیا حدود ۹ میلیون بازیکن شکایتی ۷.۹ میلیارد دلاری را علیه سونی مطرح کردهاند و ادعا دارند این شرکت از جایگاه خود برای ایجاد انحصار سوءاستفاده کرده است.
نظرات کاربران
دیدگاه خود در مورد این محصول را ثبت کنید