کار بر روی بازی های کوچکتر بین پروژه های بزرگتر برای صنعت گیم خوب است

بازی
به گفته جاش ساویر، مدیر طراحی استودیو Obsidian، ساخت بازی‌ های کوچک‌تر حتی برای استودیوهای بزرگ با بازی‌ های ویدیویی بزرگ نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

ساویر در پاسخ به پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X توسط جریس دیانینگانا از Cliffhanger Games بیان می‌کند که اینکار به استودیوها برای زمان گذاشتن بین پروژه‌های بزرگ‌تر برای کار بر روی بازی‌های کوچک‌تر از راه‌های مختلفی کمک می‌کند.

به گفته ساویر، یکی از مزایای کار بر روی یک بازی کوچکتر این است که استودیوها می توانند جابجایی کارکنان را که اغلب بین پروژه های بزرگتر اتفاق می افتد به حداقل برسانند، به این دلیل که بازی های کوچکتر سریع تر ساخته می شوند و بع دلیل حجم کمتر نیازی به استفاده از افراد زیاد و مختلفی نیست.

همچنین احتمال کمتری دارد که توسعه‌دهندگان در طول چند سال روی پروژه‌های بزرگ‌تر کار کنند و همین دلیل خود باعث برطرف کردن مشکلاتی نظیر خستگی بوجود آمده از تکراری شدن پروژه و متغییر نبودن فعالیت هاست.

Dianingana همچنین در مورد ایده داشتن استودیوهای AAA که بر روی بازی‌ های کوچک‌تر کار می‌کنند صحبت کرد و بیان می‌کند که این امر تنوع در بازی‌های منتشر شده را بهبود می‌بخشد و همچنین به همان استودیو اجازه می‌دهد تا بر روی بازی‌ های بیشتری کار کند و عنوان های بیشتری را منتشر کند.

میچ دایر از WB Games Montreal نیز به پست Dianingana پاسخ داد و اظهار داشت که “بازی های AA با بودجه AAA با یک تیم AAA احتمالا منجر به بهترین بازی های تمام دوران خواهد شد”.

میچ دایر به این مسئله اشاره دارد چرا که تیمی با تجربه و با بودجه مناسب می تواند ایده های بسیار خوبی را در سریع ترین زمان ممکن به یک بازی AA تبدیل کند و نیازی به چند سال وقت و ساخت بازی هایی با حجم های سنگین ندارند.

نظر خود را درباره نظرهای گفته شده توسط بازیسازان جهان را با ما به اشتراک بگذارید و حتما به قسمت فروشگاه سایت دراگون شاپ سر بزنید.

منبع: gamingbolt

امیرحسین زورچنگ
درباره ما
ارسال دیدگاه