
هوگو مارتین:
فضای قرون وسطایی DOOM: The Dark Ages، تجربهای تاریکتر و هولناکتر خلق میکند
هوگو مارتین، کارگردان DOOM: The Dark Ages، توضیح داده است که چرا این نسخه از فضای علمی-تخیلی همیشگی فاصله گرفته و به دنیای فانتزی قرون وسطایی پرداخته است. او در گفتوگو با مجله Edge عنوان کرد که این تصمیم با هدف ایجاد فضایی تاریکتر و هولناکتر گرفته شده است.
یکی از ویژگیهای برجسته این نسخه، معرفی سلاحهای جدید و الهامگرفته از ابزارهای شکنجه قدیمی است. به گفتهی مارتین، این سبک به id Software اجازه داده است که تجربهای متفاوت خلق کند و تنوع بیشتری در طراحی مراحل داشته باشد. مراحل بازی از نظر ابعاد، بزرگترین طراحی این استودیو تاکنون هستند، اما همچنان ساختار بازی به گونهای است که بازیکنان زمان زیادی را در مناطق بدون مبارزه تلف نکنند.
مارتین همچنین اشاره کرد که شخصیت Doom Slayer در این نسخه، از سبک طراحی فرانک میلر در The Dark Knight الهام گرفته است؛ شخصیتی سنگین، قدرتمند و با حضور تأثیرگذار که کاملاً با فضای تاریک و خشن بازی هماهنگ است.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.