به گفته کارگردان Assassin’s Creed، اگرچه اندازه بازی تقریباً به اندازه نسخه Origins است، اما شرکت Ubisoft میخواهد نسخه Shadows «نسبت مقیاس بسیار نزدیکتر به زندگی واقعی» داشته باشد.
Assassin’s Creed Shadows شرکت یوبیسافت، بازی بزرگی به نظر میرسد، بهویژه که عنوان اصلی دنیای باز بعدی این فرنچایز است، اما چگونه با بازیهای قبلی مقایسه میشود؟
در پاسخ جاناتان دومونت (Jonathan Dumont) کارگردان بازی در صحبت با IGN اعلام کرد که این بازی در مقیاس مشابه Assassin's Creed Origins در سال 2017 است و در ساخت آن تمرکز بیشتری روی «مقیاسی مشابه زندگی واقعی» و اصالت آن وجود دارد.
او همچنین اضافه کرد: ما میخواهیم نسبت مقیاس بسیار نزدیکتر به زندگی واقعی داشته باشیم. چون قلعهها فضای زیادی را اشغال میکردند، تصمیم گرفتیم که کوهها بلندتر (همانند واقعیت) باشند تا محیطها در بازی گستردهتر به نظر برسند، اما من میتوانم بگویم تقریباً به همان اندازه Origins است.
با در نظر گرفتن برخی شکایات کاربران در مورد اینکه Assassin’s Creed Odyssey و Valhalla به طور عجیبی بزرگ به نظر میرسند، نقشه بزرگتر، یک خبر خوب برای طرفداران این بازی است. همچنین، به یاد داشته باشیم که Assassin’s Creed Origins حدود 30 ساعت زمان نیاز دارد تا داستان خود را به پایان برساند و به طور متوسط 85 ساعت برای اجرای کامل در هر HowLongToBeat نیز نیاز دارد، بنابراین نسخه Shadows هم یک تجربه بزرگ است.
بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ 15 نوامبر(آبان ماه) برای کنسولهای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه میشود و دارای دو شخصیت قابل بازی، Naoe و Yasuke، به همراه ویژگیهای جذاب دیگر همچون استخدام متحدان، ایجاد یک شبکه جاسوسی و حتی شخصی سازی مخفیگاه میباشد.
نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی دراگون شاپ پیگیری و مطالعه کنید.
منبع: GamingBolt
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.