در جدیدترین بهروزرسانی که برای بازی Assassin's Creed Mirage منتشر شده است، قابلیت New Game Plus در دسترس بازیکنان قرار گرفته که میتوانند تجربهای منحصربهفرد دیگری داشته باشند.
استودیوی بازیسازی یوبیسافت (Ubisoft) اخیراً اعلام کرده است که حالت جدید بازی Assassin’s Creed Mirage یعنی قابلیت New Game Plus در این هفته از راه میرسد و این شرکت زمان انتشار قطعی آن را اعلام کرده است. بهروزرسانی بازی موردنظر با شماره ۱.۶ برای آخرین ساخته اکشن-ماجراجویی جهان باز خودش امروز، ساعت 12 صبح به وقت UTC منتشر شد و حالت New Game Plus ( که قابلیتی است که بازیکنان میتوانند با آخرین ارتقایی که برای شخصیت خود در آخرین دور پایانی به دست آوردهاند، از ابتدا با همان قابلیتها و ارتقاءها به سراغ تجربه مجدد گیمپلی بروند) را اضافه میکند.
این بهروزرسانی همچنین لباس Bayek’s Medjay را از Assassin’s Creed Origins به عنوان یک جایزه انحصاری از قابلیت New Game Plus به محتوای Assassin's Creed Mirage اضافه میکند، در حالی که بازیکنان همچنین میتوانند سه گزینه رنگی برای پارچه این لباس را باز کنند. در همین حال، استودیوی بازیسازی یوبیسافت دامنه انجام فعالیتهایی مثل پنهان شدن در محل را در حین پارکور بهینهسازی کرده است تا تحرک شخصیت بسیم در حین پارکور را بهبود بخشد. این موضوع زمانی اتفاق افتاده که بهروزرسانی چندین باگ را نیز برطرف میکند.
پچ بهروزرسانی ۱.۶ دارای حجمی معادل ۴.۷۶ گیگابایت در کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، ۳.۳۳ گیگابایت در کنسول ایکس باکس وان، ۲.۳ گیگابایت در کنسول پلیاستیشن ۵، ۳.۰۵ گیگابایت برای کنسول پلیاستیشن ۴ و ۵.۳ گیگابایت برای رایانه شخصی است. شما می توانید یادداشت پچ بهروزرسانی بازی Assassin's Creed Mirage را هم از لینک منبع و هم در ادامه مشاهده و مطالعه کنید.
همانطور که اخیرا توسط Ubisoft تایید شده است، حالت Permadeath که در ابتدا قرار بود در کنار New Game Plus عرضه شود، اکنون به عنوان بخشی از یک آپدیت رایگان در اوایل سال 2024 به بازی اضافه خواهد شد. بازی Assassin’s Creed Mirage برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی در دسترس است. شما مخاطبان عزیز میتوانید هم اکنون بازیهای موردنظر خودتان را به صورت فیزیکی یا اکانت دیجیتالی با ضمانت بهترین قیمت و ارسال سریع از فروشگاه دراگون شاپ خریداری کرده و تجربه خرید یا بازی خودتان را با ما و سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا تا کنون موفق به تجربه بازی اساسینس کرید میراژ شدهاید؟ در صورت مثبت بودن جوابتان، خرید و تجربه کدام یک از نسخههای موجود در این سری بازی را به سایر دوستان و مخاطبان همراه دراگون شاپ پیشنهاد میکنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.
لینک منبع: Gaming Bolt
یادداشت پچ بهروزرسانی اساسینس کرید میراژ
رفع اشکال
عمومی
– مشکلات زمانی که غارت کردن از جیب افراد پس از از بین بردن یک هدف به درستی برداشته نمی شد، برطرف شد.
– بهبودهای انجام شده در مکانیزم قتلهای زنجیرهای.
– آخرین مکان شناخته شده بسیم از نگاه دشمنان اکنون پس از تغییرات اعمال شده به درستی نمایش داده می شود.
– چندین موقعیت که در آن طراحی سطوحی از حرکت پارکور کاری را مسدود میکرد، رفع شد
– مشکلی که بازیکن ممکن بود در حین انجام حرکات با میله سقوط کند، برطرف شد.
– ویژگی Follow Road to Quest Objective که بازیکنان به درستی به مقصد نمیرساند، درست شد.
گرافیک، UI و انیمیشنها
- حل مشکلی گرافیک، محیط یا بهبودهای VFX متعدد.
- مشکلی که در آن نوازندگان پس از دریافت دستمزد با یک جناح به طور مداوم می نواختند، رفع شد.
- باگهای اچیومنت “Poster Boy” را برطرف کرد.
- طولانی بودن انتظار در حین بارگیری صفحه را برطرف کرد.
- رفع مشکلی که در آن مزدوران خریداری شده موقعیت خود را ترک میکردند تا یک نگهبان را برای بررسی جسد در نزدیکی خودشان دنبال کنند.
- رفع مشکلات نبرد رو در رو
- رفع مشکلات ناوبری و تعامل با NPCها.
- رفع گیرکردن لباس NPCها.
- پس از اینکه بازیکن تنظیمات Hold Alternative را تغییر داد و دچار مشکلاتی شد، اکنون بهبودهایی در رابط کاربری ایجاد شد.
- اصلاحات و بهبودهای متعدد در انیمیشن شخصیتها.
- گوی های Codex اکنون پس از جمع آوری قابل مشاهده خواهند بود.
- برخی از گنجها اکنون بدون تاخیر ظاهر می شود.
- مشکل سیاه شدن صفحه پس از رد شدن از بخش تیتراژ نهایی بازی برطرف شد.
- اصلاحاتی که در تنظیمات کمکی انجام شده است. اکنون بازیکنانی که از حالت کوررنگی استفاده میکند، با توضیحات میتوانند تنظیماتی ار اعمال کنند.
- نیمکت هایی که قابل استفاده نیستند دیگر برجسته نمی شوند.
- رفع انیمیشن شنای نامطلوب هنگام برخورد با دیوار.
- رفع مشکل Window Mode هنگام کلیک بر روی نوار بالای قاب باعث شد که پنجره بازی در جای خود قرار نگیرد.
صداها
– موسیقی اکنون در حین خواندن جزئیات کدکس به پخش ادامه میدهد.
– اصلاحات و بهبودهای صوتی مختلف.
– تنظیم کردن سطح صدای مرحله «A New Beginning»
سازگاری از فناوری
- پشتیبانی بهبود یافته از قابلیت OWO Haptic Suit.
ثبات
موارد:
– بهبود پایداری چندگانه
– رفع چندین زاویه دوربین
MISC
– نگهبانان اکنون با دیدن بسیم که پوسترهای تحت تعقیب را پاره می کند واکنش نشان می دهند.
– بهبود هماهنگی روایی بین گفتارهای شخصیت فولاد و نامههای ربکا.
– دشمنان دیگر اجساد در حال سوختن را که تحت تأثیر امتیاز لباس Fire Demon هستند بررسی نخواهند کرد.
– سیستم کسب درآمد و پولها دستخوش بهروزرسانی شد.
– سطح تصاویر ارتقا یافته ابزارها در Codex به روز شد.
– قابلیت پنهان کردن/نمایش دادن پنل اکنون در همه موارد کار می کند.
– خنجر Samsaama اکنون فقط با هر ۵ ضربه با شمشیر بازیکن را از لحاظ جان شفاء میدهد.
– کاپیتان گاردها دیگر نمی تواند در حالی که دیوانه هستند، از شیپور خود استفاده کنند.
– نگهبانهایی که به زنگ هشدار نزدیکتر هستند، ابتدا زنگ را به صدا در میآورند.
– “سکه های علامت گذاری شده”: لباس بازرگان را اصلاح کرد.
– رفع مشکلات زمانی که نگهبانان پس از شناسایی بسیم از موقعیت خود تکان نمیخوردند.
– روشن دیگر ورودی Assassin Bureaus را مسدود نخواهد کرد و مانع از ورود/خروج بازیکن می شود.
– همه اثرات نمایش داده شده در مینی مپ اکنون باید به درستی اعمال شوند (صرف نظر از ترتیب باز شدن آنها).
– بهبود پازل Upper Harbor.
– پرک خنجر The Zanj Uprising Dagger اکنون به درستی استقامت را برای جاخالیهای موفق دوباره پر میکند.
– رفع مشکلات به روزرسانی در صفحه فروشگاه.
– بازیکنان با پوشیدن لباس Fire Demon اکنون می توانند اهداف ترور را کامل کنند.
احتیاط اسپویلر در ادامه یادداشت وجود دارد!
موارد:
– پیش درآمد: نهال یک روز پس از رویداد کاخ زمستانی در سکانس سینمایی ظاهر خواهد شد.
– ماموریت “The Master Thief of Anbar”: رفع زمان بین گیم پلی و گذر زمان (روز به شب) در حالت سینمایی.
– ماموریت “دزد اصلی انبار”: بازیکنان اکنون می توانند با کیسه سکه روی میز تاجر تعامل داشته باشند.
– ماموریت “دزد اصلی انبار”: نگهبانان دیگر وقتی بسیم را در حال فرار از کاخ زمستانی است، نادیده نمیگیرند.
– برچسب Tha'abeen (اعضای سفارشیشده از انجمن نخبگان) و نوار سلامتی اکنون به درستی نمایش داده میشوند.
– ماموریت «رقصی با دزدان»: بازرگان در پسزمینه در طول گفتگوی سینمایی با مورجانا قابل مشاهده خواهد بود.
– ماموریت “رقصی با دزدان”: مورجانا پس از کشتن دزدها دیگر گیر نمی کند.
– ماموریت “یک شروع جدید”: با پیوستن بسیم به زمین تمرین، روشن و شاگردش در حالی که با هم تمرین می کنند شکست ناپذیر هستند.
– ماموریت “یک شروع جدید”: مشکلی را برطرف کرد که در آن یک صندوق به طور تصادفی پس از فیلم سینمایی با ربکا ایجاد می شد.
– ماموریت «یک شروع جدید»: رفتار شخصیت نور پس از کشتن دشمن توسط بسیم اصلاح شد.
– ماموریت “یک شروع جدید”: شخصیت نور اکنون به درستی اولین هدف خود را بدون توجه به اینکه بازیکن چگونه اولین هدف خود را ترور می کند، ترور می کند.
– ماموریت «کتابهای گمشده الجاهیز»: یک سرنخ اضافه شد که به بازیکن اطلاع میدهد پس از آوردن 6 کتاب گمشده به الجاهیز، کتاب نهایی را جمعآوری کند. اگر کتاب قبلاً به او داده شده باشد، سرنخ نشان داده نمی شود.
– ماموریت “Bagdad Bound”: نحوه انتقال سکانس بین حالت سینمایی و گیم پلی را برطرف کرد.
– ماموریت «Bagdad Bound»: محتوای خریداری شده اکنون پس از تکمیل سکانس سینمایی در فهرست موجودی ظاهر می شود تا از مخفی شدن پنجره بازشو توسط بازی جلوگیری شود.
– ماموریت «دام پرنده»: بازیکن اکنون می تواند کشته شدن ژنرال جسور را تایید کند.
– ماموریت «تیغه در میان جمعیت، ابزاری در سوله»: گاردها اکنون به درستی اسپاون میشوند.
– ماموریت “Den of the Beast”: بازیکن اکنون می تواند به درستی کلید بدن واردنها را اگر بکشد، غارت کند.
– ماموریت “اولین دستور”: زمانی که بازیکن او را از دور می کشد و می رود، یک نماد روی سر الغول اضافه می شود.
– ماموریت “اولین دستور”: درب دفتر الغول اکنون به درستی باز می شود.
– ماموریت “اولین دستور”: مشکلی که در آن یک غیرنظامی پس از بارگیری یک ذخیره در کنار روشن ظاهر می شد، برطرف شد.
– ماموریت “اولین دستور”: مشکلی را برطرف کرد که در آن شخصیت علی پس از دیدن جسد روی زمین، حالت مبارزه (نماد زرد) را برای او و بازیکن ایجاد می کند.
– ماموریت “اولین دستور”: دستور ترور الغول را رفع کرد.
– ماموریت “اولین دستور”: رهبر کاروان اکنون به درستی حرکت میکند.
– ماموریت “Follow the Fiery Trail”: نگهبانی که کلیدی را که درب Scriptorium را باز می کند در دست دارد، اکنون به درستی ظاهر میشود.
– ماموریت “پروانه های طلاکاری شده”: نگهبانان در مقابل اتاق نینگ پس از تکمیل ماموریت از بین می روند.
– ماموریت «پروانههای طلاکاری شده»: اگر بازیکن از سکانس سینمایی رد شود، NPCها اکنون تولید میشوند.
– ماموریت “پروانههای طلاکاری شده”: پس از خارج شدن از در تعبیه شده، قفسه را میتوان به موقعیت اصلی خود برگرداند.
– ماموریت “در تعقیب حقیقت”: مشکلات شخصیت نور هنگام استفاده از انکیدو به سمت دریاچه الموت برطرف شد.
– ماموریت “فرار از زندان”: شخصیت علی اکنون به درستی بسیم را تا محل نگهبانی دنبال می کند.
– ماموریت “The Head of the Snake”: اکنون درخواستها به درستی برای بازیکنان باز می شود.
– ماموریت «شکارچی»: NPCها دیگر نمیتوانند در اطراف چایخانه به داخل زمین فرو روند.
– ماموریت “The Hidden One” : سکههای حکاکی شده NPCها را که در پایان نبرد به سمت آخرین ساختمان می رفتند، درست کرد.
– ماموریت “The Serpent's Nest”: مشکلی را برطرف کرد که در آن هنگام حضور در داخل خانه، درخواست از بازیکن برای تماس با انکیدو برای یافتن اهداف جستجو ظاهر می شد.
– ماموریت «خدمتکار و متقلب»: بسیم دیگر قبل و بعد از رساندن معجون به مکیرا جملهای درباره معجون جادویی را تکرار نمیکند.
– ماموریت “برده بازرگان”: نگهبانان نمیتوانند اهداف ترور بسیم را از پشت پرده ببینند.
– ماموریت “نماینده تجاری”: نگهبانی که کلید را حمل می کند اکنون قابل مشاهده خواهد بود.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.