
آرون کلر، کارگردان بازی Overwatch 2، اخیراً اعتراف کرده که این عنوان نتوانسته به پیشرفتهای مورد انتظار برسد. همچنین، موفقیت Marvel Rivals فشار زیادی را بر تیم سازنده وارد کرده تا تجربه بازی خود را بهبود بخشند.
در مصاحبهای با GamesRadar، از کلر سوال شد که آیا تیم او با توجه به موفقیت Marvel Rivals، فشاری را احساس میکند یا خیر. او به این موضوع اشاره کرد که ورود این رقیب جدید در بازار هیرو شوترها فشار زیادی به تیم Overwatch 2 وارد کرده و آنها را به تلاش برای بهبود بازی سوق داده است.
کلر در این باره توضیح داد:
ما بهطور مداوم به این فکر میکنیم که چگونه میتوانیم بهترین تجربه ممکن را برای بازیکنان فراهم کنیم. در فصلهای ۱۵ و ۱۶، ویژگیهای جدیدی مانند Perks و استادیومها را معرفی خواهیم کرد که مدتها در حال توسعه بودند. این توسعهها بخشی از تلاشهای ما برای افزودن عمق بیشتر به بازی است.
او همچنین از رقابت در این ژانر استقبال کرد و آن را فرصتی برای ریسکپذیری و نوآوری بیشتر دانست.
رقابت باعث میشود که تیم ما به جای تکیه بر موفقیتهای گذشته، خلاقانهتر عمل کند.
کلر در پاسخ به انتقادهای بازیکنان از Overwatch 2 نیز اظهار داشت:
ما میفهمیم که بسیاری از بازیکنان از نبود بخش co-op داستانی ناراضی هستند. این حالت داستانی بهطور موقت برای تمرکز بیشتر روی بخش PVP کنار گذاشته شد.
براساس آمار SteamDB، پس از انتشار Marvel Rivals، تعداد بازیکنان فعال Overwatch 2 حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.