اگر شما هم از علاقهمندان به تجربه بازی The Last of Us Part 2 Remastered هستید، در این مقاله از فروشگاه دراگون شاپ به معرفی ۱۵ نکته از این محصول میپردازیم که باید قبل از خرید این نسخه، آنها را در نظر داشته باشید.
با گذشت بیش از ۳ سال و نیم از عرضه بازی The Last of Us Part 2 برای کنسول پلیاستیشن ۴ که در آن سالها توانست با آن حد از کیفیت فنی باورنکردنیاش (که هم اکنون نیز در حد یک بازی نسل نهمی تمام عیار است)، جوایز متعدد زیادی را کسب کند. بعد از بازسازی شدن نسخه اول بر اساس سختافزارهای کنسول نسل نهمی سونی (Sony) یعنی پلی استیشن ۵، اکنون نوبت به نسخه دوم رسیده تا تجربههای باورنکردنی جدیدی به کاربران ارائه کند.
برای آن دسته از بازیکنانی که در جریان نیستند، بازی The Last of Us Part 2 Remastered یک محصول بازسازی شده تمام عیار است که در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ برابر با ۲۹ دی ۱۴۰۲ به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۵ در دسترس قرار میگیرد و بر خلاف نسخه اول که ریمستر آن نیز برای رایانههای شخصی معرفی شد؛ فعلا خبری از انتشار این نسخه برای رایانههای شخصی نیست و بازیکنان پلیاستیشن از تجربه مجدد آن لذت خواهند بود.
با این حال، ریمستر یادشده نیازی به ارتقاء سطح بصری و کیفی ندارد؛ چراکه همانطور که گفتیم، این بازی هنوز هم در حد و اندازه یک محصول نسل نهمی پتانسیل باورنکردنی برای تجربه دارد و حتی با کمی انتظار بعد از عرضه نسخه اورجینال، تیم سازنده بهروزرسانی ۶۰ فریمی آن را برای کنسولهای پلیاستیشن ۵ و پلیاستیشن ۴ پرو منتشر کرد تا حتی شاید در آینده نیازی به بازسازی آن نداشته باشد؛ ولی با این حال اعضای استودیوی بازیسازی ناتی داگ (Naughty Dog) بعد از کنسل شدن ساخت نسخه آنلاین سری بازی The Last of Us و برای اینکه آتش مخاطبان خودشان را بخوابانند؛ به سراغ ساخت این نسخه بازسازی شده رفتهاند.
از طرفی هم شکی نیست که اعضای سازنده این استودیو در حال کار روی بازی بعدی خودشان هستند که به صورت بومی شده برای کنسول پلیاستیشن ۵ ساخته میشود و این موضوع نشان میدهد که آنها قرار است به زودی محدودیتهای این سختافزار را، درست همانند کاری که در طول سالها و نسلهای گذشته انجام داده بودهاند، کنار بزنند. اما فارغ از هر اتفاقی که در آینده برای ناتی داگ بیافتد، ما در این مقاله از فروشگاه دراگون شاپ به معرفی ۱۵ نکته از بازی The Last of Us Part 2 Remastered میپردازیم که باید پیش از خرید آنها را در نظر داشته باشید. پس به رسم مقالات دارگون شاپ، برای مطالعه بیشتر خط زیر را دنبال کنید.
وجود بخش No Return
شاید در وهله اول برای کسانی که چندین بار نسخه اصلی را تجربه کردهاند و حتی از خبر کنسل شدن ساخت بازی The Last of Us Faction Multiplayer ناراحت شدهاند؛ تنها راه خرید این بازی یا بهتر است بگویم ویژگیای که آنها را کمی وسوسه کرد تا تجربهای شبیه به بخش آنلاین داشته باشد، قابلیت No Return است که در تریلرهای منتشر شده از این بازی به خوبی درخشید و یکی از نکات مثبتی است که استودیوی سازنده به واسطه آن میتواند فروش بازی قدیمی خودش را دوباره ارتقاء دهد.
بر اساس توضیحات به دست آمده از سوی استودیوی بازیسازی ناتی داگ، بخش No Return در بازی The Last of Us Part 2 Remastered قرار است یک حالت بقا محور روگلایت باشد که بیشتر روی جنبههای مبارزهای بازی تمرکز دارد و عملا شامل داستان خاصی نمیشود. در هر بار تجربه این بخش توسط بازیکنان، آنها میتوانند هدایت شخصیتی را برعهده بگیرند و مبارزههای منحصربهفردی را تجربه کنند که این مبارزهها هم با دشمنان انسانی و هم با زامبیها در لوکیشنهای محبوب نسخه دوم روایت خواهد شد. به صورت ویژه، بازیکنان در پایان هر راند میتوانند انتظار حضور باس فایتها را داشته باشند؛ بنابراین برای تجربه نهایی باید حواستان به این موضوع باشد که چگونه منابع خودتان را در طول راندها خرج میکنید؛ چون هیچ راه بازگشتی وجود ندارد!
ساختار بخش No Return
در ابتدای هر راند از بخش No Returns، بازیکنان میتوانند کاراکترهای موردنظر خودشان را که بیشتر از کاراکترهای بخش داستانی است، انتخاب کنند و وارد میدان نبردی شوند که در آن، انواع و اقسام دشمنان وجود دارد. پس از رویارویی و زنده باز گشتن از هر نبرد، میتوانید به Hideout خود باز گردید و آنجا مکانی است که در طول بازی The Last of Us Part 2 Remastered میتوانید مبارزه بعدی خودتان را انتخاب کرده و تجهیزات را آماده کنید.
نکته اصلی در آنجایی قرار دارد که در پایان هر دور از نبردهای بخش No Return باید انتظار رویارویی و مبارزه با باس فایتها را داشته باشید؛ به هیمن خاطر شش مورد از باس فایتها در این بازی تایید شده است که برای نبرد موجود خواهند بود. همچنین در پایان هر دور از فعالیت، برای شما امتیازات و رتبههایی در نظر گرفته میشود که بازی با کمک آن میتواند کارایی شما را قضاوت کند.
انواع برخوردها در بخش No Return
بخش No Return بازی The Last of Us Part 2 Remastered دارای چهار نوع سبک مبارزهای مختلف است که هر کدام چالشها، پاداشها و موارد منحصربهفرد دیگری را پیش رویتان قرار میدهد. سبک Capture به بازیکنان این قابلیت و اجازه را میدهد که گاوصندوقهایی را در طول گیمپلی پیدا کرده و از آنها در برابر هجوم دشمنان محاظفت کنند. از طرفی هم بخش Hunted شما را موظف میکند تا زمانی که شمارشگر تایمر به صورت معکوس به پایان رسید، به مبارزات خود با انسانها و زامبیهای متخاصم ادامه دهید که یکی از چالشیترین بخشهای نسخه بازسازی شده است.
سپس ما بخش Holdout را داریم که در آنجا شما به همراه یک یار مجهز به هوش مصنوعی (که متاسفیم حداقل استودیوی بازیسازی ناتی داگ برای این بخش از قسمت آنلاین پشتیبانی نمیکند)، باید با یکدیگر برای مبارزه با انبوهی از زامبیهای Infected همکاری کنید تا در نهایت همه آنها را از بین ببرید. در نهایت بخش Assault وود دارد که شما را شبیه به ارتش یک نفره خواهد کرد و در آن بخش نیز، شما باید یک تنه ارتش مجهزی از دشمنان (که عمدتا دشمنهای انسانی هستند) را نابود کرده و دستاوردهای جدیدی کسب کنید.
کاراکترهای قابل بازی در بخش No return
همانطور که کمی در خصوص کاراکترهای بخش no Return بازی The Last of Us Part 2 Remastered صحبت کردیم، شما میتوانید برای تجربه این بخش، از تعدادی از کاراکترها برای مبارزه با دشمنان استفاده کنید که هر کدام استایلهای خاص مبارزهای دارند و به اندازه کافی سرگرمکننده خواهند بود تا این بخشی که تیم سازنده دست به طراحی و توسعه آن زده، به زودی برای شما خستهکننده نباشید. بر همین اساس، با تکمیل بیشتر حالتها و چالشهایی که پیش رویتان قرار میگیرد، شما میتوانید به شخصیتهای جدیدتر که عمدهترین آنها شخصیتهای نام آشنای بخش داستانی است، دسترسی داشته باشید.
برای علاقهمندان به بخش نقد و بررسی: الن و تاریکیهای دریاچه | نقد و بررسی بازی Alan Wake 2
برخی از شخصیتهای بخش No Return این بازی عبارتند از جوئل، دینا، جسی، تامی، لو، یارا، مل، مانی و غیره که اطلاعات بیشتر از آن در زمان انتشار به دستمان خواهد رسید. در خصوص ویژگیهای منحصربهفرد هر کاراکتر، اینطور میتوان گفت که کاراکترها شکل و شمایل خاصی در مبارزات دارد. به عنوان مثال، شخصیت ابی اندرسون در مبارزات تن به تن ویژگیهای بارزی دارد؛ درحالی که دینا تمرکز و مهارت بهتری در طراحی و تولید بمبها و تلهها خواهد داشت. به همین خاطر، هر یکی از ده کاراکتر موجود در این بخش تواناییهایی دارد که با تجربه کردن میتوانید متوجه شوید که کدام یک از آنها برای شما بهترین نوع خواهد بود.
نحوه پیشرفت موقت در بخش No Return
با توجه به اینکه بخش No Return یک حالت روگلایت اکشن تمام عیار است، بدیهی است که تاکید زیادی روی پیشرفت بازیکنان دارد تا هر دور، علاوه بر قفل آیتمهایی که باز میکنید، بتوانید با بهبود دورهای قبلی تجربه، هم به بیشتر تجربه شدن بازی کمک کرده و هم روی تقویبت مهارتهای خودتان اقدام کنید. با این وجود. باید در نظر داشته باشید که نحوه پیشرفت در سایر بخشهای گیمپلی به اینگونه نیست و همه چیز از دست میرود.
به عنوان مثال، اگر در طول چند راند موفق شوید که تعداد زیادی از ارتقاءها برای مهارتهای تیراندازی، سلامتی و غیره به دست آورید، اما در طول نبرد بعدی کشته شوید؛ نه تنها بازی خودتان را باید از ابتدا آغاز کنید؛ بلکه تمام زحمات شما از بین خواهد رفت و ارتقاهایی هم که برای سلاحها یا شخصیتهای خودتان آماده کرده بودید هم نابود خواهد شد. تمام این صحبتها علاوه بر ارتقاءها، شامل آیتمها و سلاحهایی که در طول گیمپلی برداشت میکنیم هم میشود و دوباره باید منابعی را پیدا کنید که بتوانید آیتمهای کاربردی و موردعلاقهتان را بسازید.
تحوه پیشرفت دائمی در بخش No Return
فراتر از پیشرفتهای کوتاه مدت و موقتی که کمی قبلتر راجع به آن صحبت کردیم و احتمالا باعث دلسردی شما شده است، اما پیشرفتهای دائمی هم در بازی وجود دارد که با مردن شخصیت تحت کنترلتان هم از دست نخواهد رفت. برای شروع این بحث، میتوان اینطور گفت که وضعیت باس فایتها در طول این بخش از بازی The Last of Us Part 2 Remastered به گونهای خواهد بود که اگر بتوانید پنج دور پی یا پی به صورت موفق از پس چالشهای پیش رویتان بر بیایید؛ با تمام ۶ باس فایت نهایی بخش No Return ملاقات خواهید کرد. از آن پس میدانید که در طول هر دور از تجربه، باید منتظر کدام یک از باس فایتها باشید تا بر اساس آن، منابع خودتان را مدیریت کنید.
در کنار این مورد، بخش بازکردن قفل شخصیتها هم به خودی خود یک پیشرفت دائمی محسوب میشود. به این معنی که یکبار نیاز است تا چالشهای خواسته شده را انجام دهید و کاراکترها را باز کنید و از آن پس میتوانید هر راند از شروع بازی را با کاراکتر موردعلاقتهتان تجربه کنید. همچنین هر شخصیت چندین لباس برای باز شدن دارد و آن لباسها نیز به صورت دائم در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا حتی از دیزاین جدید لباسها هم بتوانید در بخش داستانی استفاده کنید.
چالشهای بخش No Return
همانطور که احتمالا تا الان متوجه شدهاید، چالشها بخش مهمی از No Return خواهد بود تا بتوانید با استفاده از آن امتیازاتی را جمعآوری کنید، قفل آیتمها و شصخیتها را باز کنید و در نهایت کارهای خارقالعاده (در حد توان بازی) انجام دهید. البته که بر اساس حالتهای قابل بازی مورد نظر، هر قسمت واقعاً سختیهای طاقتفرسا خواهد داشت و به همین راحتیها هم نمیتوانید از پس تمام خواستههای تیم سازنده که در دل گیمپلی قرار دادهاند، بر بیاید.
البته چالشها بسته به اهداف شما قابل تغییر خواهند بود. به عنوان مثال اگر میخواهید کاراکتری را باز کنید؛ چالشهای مروبط به آن فعال خواهد شد و اگر میخواهید قفل هر ارتقاء و موارد دیگری را باز کنید، باز هم نیاز به این موضوع دارید که چگونه باید چالشهای پیش رو حل کنید. حتی مواردی چون لباسها، Buddies، Gambitها و موارد دیگر هم به این بخش بستگی دارد. حالا که صحبت از گمبیتها شد، باید بگویم…
گمبیتها و مودها در بخش No Return
مودها (حالتها) و گمبیتها دو روش اضافه در بخش روگلایت No Return از بازی The Last of Us Part 2 Remastered هستند که سعی میکند تا همه چیز را از اجرای تازه تا آخرین لحظه، غیرقابل پیشبینی نگه داشته شود. مودها چالشهای رندوم و تصادفی هستند که بازیکنان میتوانند برای به دست آوردن جوایز بالاتر، با هر یک از چهار نوع حالتهایی که در ابتدای این مقاله توضیح دادهایم، از این مودها استفاده کنند.
این مودها شامل ترکیدن جسم دشمنانی است که آسیبهای جدی به شخصیت تحت هدایتتان وارد میکند و از طرفی هم شامل هوای مه آلود خواهد شد تا دیدتان به طور کامل مسدود شده و متوجه نشوید که دشمنان از کدام سمت به طرف شما هجوم خواهند آورد. به طور کلی اینطور میتوان گفت که حالت No Return مهارتهای بازیکنان در هر زمینهای (مثل مهارت تیراندازی، مهارت شنوایی، مهارتهای حال چالش و غیره) را مورد آزمایش قرار میدهد و به مخاطبان این اجازه را میدهد که به وسیله تمام المانهای موجود در این بازی، بتوانید مهارتهای منحصربهفرد خودتان را به خوبی تقویت کنید.
در همین حال، باید در جریان باشید که گمبیتها هم به نوعی چالشهای جدیدی هستند که به صورت اختیاری پیش رویتان قرار میگیرد و اگر هر کدام از آنها را به درستی انجام دهید؛ مثلا ۸ هدشات پشت سر هم، منابع قابل توجهای برای ادامه روند هر دور به شما اهداء خواهد کرد. به همین خاطر، بخش No Return میتوانید یکی از دلایلی باشد که بازیکنان به سراغ خرید این بازی خواهند رفت.
شخصیسازیها و چالشهای روزانه در بخش No Return
همانطور که متاسفانه پیشتر هم تایید شد، بخش No Return با این همه پتانسیلی که دارد؛ در بازی The Last of Us Part 2 Remastered هم قرار است تجربهای کاملا تک نفره و آفلاین باشد؛ اما با این حال، یکی از عناصر بازیهای چندنفره در دل آن نهفته است که نیاز به همکاری تیم سازنده مستقر در استودیوی بازیسازی ناتی داگ خواهم داشت. این مورد، چالشهای روزانه شناخته میشود و از بازیکنان در هر روز میخواهد تا کارهای بزرگی را انجام دهند. حتی تیم سازنده با این بخش میتواند به گونهای عمل کند که اگر مهارتی در بازیکنی ضعیف است؛ او بتواند با انجام دادن چنین چالشهایی، مهارت خودش را تقویت کند.
نکته قابل توجه در آنجایی است که هر بازیکن میتواند در یک Daily Run شرکت کند و ۱۰ بازیکن در یک چالش روزانه باید از شخصیتهای متفاوتی استفاده کنند که با پایان چالش،مهارت، دقت و امتیازات آنها گردآوری شده و در طول گیمپلی نیز به نمایش در میآید. همچنین برای آن دسته از بازیکنان نمیخواهند درگیر رقابتهای این چنینی شده و دوست دارند به صورت تک نفره روی محتوای بازی خود کنترل داشته باشند، قابلیت شخصیسازی در No Return وجود دارد که آنها میتوانند تغییرات موردنظر و دلخواه خودشان را در طول گیمپلی اعمال کنند.
بخش Lost Levels
شاید یکی دیگر از بخشهایی که تیم سازنده از آن برای تبلیغات بازی The Last of Us Part 2 Remastered استفاده کرده تا مخاطبان در نهایت ترغیب به خرید این بازی کنند، همین بخش Lost Levels باشد که نمونهاش را پیشتر در هیچ یک از بازیهای ویدیویی مشاهده نکرده بودیم. بر همین اساس، بازیکنان قادر خواهند بود تا مراحلی که در نهایت از بازی اصلی در روند بخش داستانی حذف شده را تجربه کرده و ببینند که تلفیق کردن این بخشها با رویدادهای داستانی، چه تاثیری روی آنها میگذارد.
بر اساس اطلاعات به دست آمده، در مجموع سه مرحله از Lost Levels در دسترس خواهد بود که با نامهای Boar Hunt، Jackson Party و Sewers شناخته میشود که شخصیت اصلی هر سه مرحله حذف شده موردنظر، الی ویلیامز است. همچنین در طول تجربه این بخش میتوانید نظرات تیم سازنده را مشاهده کنید که چرا آنها این مراحل را از بازی اصلی حذف کردهاند و بینش نهایی آنها برای این کار چه بوده است.
بخش Director's Commentary
برای آن دسته از بازیکنانی که به دنبال کاوش و جستجو در خصوص محتوای داستانی هستند، بخش جدیدی به اسم Director's Commentary وجود دارد به صورت ویژه روی بخش داستانی، شخصیتها و نویسندگی بازی The Last of Us Part 2 Remastered و البته نسخه اصلی صحبت خواهد کرد.
همچنین این موضوع تایید شده است که علاوه بر کارگردان خلاق و نویسنده این بازی، یعنی نیل دراکمن (Niel Druckmann) که به عنوان راوی در این بخش حضور خواهد داشت، هالی گراس به عنوان طراح ارشد بخش داستانی، تروی بیکر به عنوان بازیگر شخصیت جوئل میلر، اشلی جانسون به عنوان بازگیر شخصیت الی ویلیامز و لورا بیلی به عنوان بازیگر شخصیت ابی اندرسون هم برای روایتگری و صحبت با بازیکنان در این بخش حضور فعالی دارند و نباید از تجربه چنین قسمتی غافل شوید.
تجربه آزادانه گیتار زدن
شاید به نوعی اینطور بتوان گفت که گیتار زدن در طول بازی The Last of Us Part 2 Remastered یکی از بهترین تجربههایی است که هر بازیکن میتواند داشته باشد. پیشتر در نسخه اصلی، بازیکنان در سه سکانس متفاوت میتوانستند به صورت آزادانه اقدام به نواختن گیتار کنند؛ اما برای نسخه بازسازی شده جدید؛ آنها میتوانند بدون پیشرفت در مراحل داستانی و انتخاب بخش جداگانه، اقدام به نواختن گیتار کنند.
راحتی کار در آنجایی است که میتوانید شخصیت موردنظر خودتان را انتخاب کرده، مکانی که دوست دارید اقدام به نواختن گیتار کنید را انتخاب کنید و در نهایت قادر خواهید بود تا از پدالهای صوتی FX برای افزایش کیفیت صداها استفاده کنید. همچنین با تجربه این بخش، قادر خواهید بود تا در آینده هم ملودیهای دیگری را باز کرده و این ساز زیبا و دلنشین را با انواع و اقسام صوتها بنوازید.
محتواهای اضافه دیگر
گذشته از تمام موارد ذکر شده جدید، در بازی The Last of Us Part 2 Remastered همچنین چندین نکات برجسته دیگر مانند پوستههای ظاهری جایزهمحور برای شخصیتهای ابی و الی، حالت بازی Speedrun که در سال گذشته برای بازی The Last of us Part 1 در دسترس قرار گرفته بود هم برای این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.
همچنین بازیکنان میتوانند انتظار حالت عکاسی بهتر و حرفهایتر، پرتو رهگیری، گزینههایی برای کادر بندی، قاب و لوگو را نیز داشته باشند. همچنین از آنجایی که این بازی به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۵ در دست توسعه قرار دارد، تمام مخاطبان میتوانند بازی نهایی را به وسیله بازخوردهای لمسی و محرکهای تطبیقی کنترلر دوالسنس تجربه کنند.
حالتهای گرافیکی جدیدتر و اطلاعات
همانطور که چند باری در این مقاله اشاره کردیم، نسخه اصلی بازی The Last of Us Part 2 که بر اساس معماریهای کنسول پلیاستیشن ۴ تولید شده است، همچنان یکی از زیباترین و واقعگرایانهترین گرافیکهای موجود در بین بازیهای امروز را به ما ارائه میکند. با این حال، استودیوی بازیسازی ناتی داگ تایید کرد که بهبودهای بصری و گرافیکی هم در نظر دارد تا سطح حزئیات و مدلسازیها در کنسول پلیاستیشن ۵ به واسطه سختافزار قدرتمندی که دارد، بهتر دیده شود.
به همه موارد گفته شده، بهبود کیفیت انمیشین و سایهزنی را اضافه کنید؛ با این وجود، بازی The Last of Us Part 2 Remastered نیز دو حالت گرافیکی را خواهد داشت که یکی از آنها حالت Fidelity است که وضوح تصویری 4K را ارائه میکند و دیگری هم حالت Performance است که حالت وضوح تصویری 4K ارتقا یافته با رزولیشن اصلی 1440p به نمایش در میآید. با این وجود احتمالی دارد که هر دو حالت گرافیکی یاد شده به ترتیب با نرخ فریم ۳۰ و ۶۰ ثانیه اجرا شود که در این خصوص، هنوز استودیوی بازیسازی ناتی داگ موردی را تایید یا تکذیب نکرده و به این واسطه، باید تا زمان عرضه منتشر بمانیم و ببینیم که عملکرد فنی چگونه خواهد بود. با این حال، تیم سازنده موضوعی را تایید کرده است که میگوید یک گزینه نرخ فریم قفل شده برای کسانی که از صفحه نمایشهای مجهز به VRR استفاده میکنند، در دسترس خواهد بود تا آنها بتوانند بازی خودشان را به راحتی و بدون افت فریی تجربه کنند.
مسیر ارتقاء بازی به نسخه بازسازی شده
زمانی که بازی The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ برابر با ۲۹ دی ۱۴۰۲ برای کنسول پلیاستیشن ۵ عرضه شود، با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در دسترس تمام بازیکنانی است که برای اولین بار اقدام به خریدش میکنند. با این حال اگر شما از آن دسته از بازیکنانی هستید که پیشتر نسخه فیزیکی یا دیجیتالی آن را خریداری کردهاید، دیگر نیازی به پرداخت این مبلغ ندارید.
در واقع شرکت ژاپنی سونی به عنوان ناشر تایید کرده که تمام بازیکنان که نسخه نسل قبلی را دارند، میتوانند فقط با پرداخت ۱۰ دلار اقدام به تجربه این بازی کنند. همچنین تمام دادههای شما از نسخه نسل قبلی به این بازی هم منتقل خواهد شد تا دیگر نیازی نداشته باشید که بخش داستانی را از اول تجربه کنید. همچنین نسخه محدود کالکتور ادیشن این بازی با پسوند WLF در دسترس قرار خواهد گرفت که شامل ایتمهای کلکسیونی است که در طول گیمپلی پیدا میکنید (البته جوایز دیگری هم وجود دارد که اطلاعات آن را در وب سایت رسمی ناتی داگ میتوانید مطالعه کنید).
شما مخاطبان عزیز میتوانید هم اکنون بازیهای موردنظر خودتان را به صورت فیزیکی یا اکانت دیجیتالی با ضمانت بهترین قیمت و ارسال سریع از فروشگاه دراگون شاپ خریداری کرده و تجربه خرید یا بازی خودتان را با ما و سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید.
نظر شما در خصوص این مقاله چیست؟ تاکنون اقدام به تجربه بازی Alan Wake 2 کردهاید؟ در صورت مثبت بودن جوابتان، آیا خرید و تجربه آخرین ساخته استودیوی بازیسازی رمدی را به سایر دوستان خود و مخاطبان همراه فروشگاه دراگون شاپ پیشنهاد خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.
لینک منبع: Gaming Bolt
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.