
آیا تا به حال به چراغهای راهنمایی در بازی GTA 3 توجه کردهاید؟ اوبه ورمیج، توسعهدهنده سابق شرکت راکستار، اخیراً جزئیات جالبی درباره نحوه طراحی این چراغها به اشتراک گذاشته است.
ورمیج در توییتر توضیح داد که در GTA 3 چراغهای راهنمایی در سه حالت مختلف عمل میکنند: شمال و جنوب، شرق و غرب، و عابران پیاده. او گفت که جهتگیری چراغها در تعیین چرخه آنها نقش دارد و در مراحل اولیه تولید بازی، کد چرخه در گرههای جاده ذخیره میشد. به این ترتیب، حتی اگر چراغها نابود میشدند، خودروها همچنان از قوانین تغییر رنگ آنها پیروی میکردند. این سیستم به همین سادگی در GTA 4 نیز پیادهسازی شد.
ورمیج همچنین اشاره کرد که در ابتدا قصد داشت برای عبور از چراغ قرمز یک ستاره تحت تعقیب به بازیکنان بدهد، اما این ایده با مخالفت تیم توسعه مواجه شد و خیلی زود حذف شد. به گفته او، این تصمیم به دلیل پیچیدگیهای بیشتر بازی و جلوگیری از آزار بازیکنان بود.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.